וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיידע - תעשייה למען חינוך מתקדם

25.4.2018 / 13:47

תעשיידע - מיסודה של התאחדות התעשיינים בישראל, לוקחת חלק משמעותי ומרכזי בפיתוח ההון האנושי הטכנולוגי בישראל באמצעות קירוב הדור הצעיר לתחומי התעשייה, תוך שהיא מעניקה לצעירים וצעירות ברחבי הארץ את האפשרות להתפתח ולהצליח במישור האישי והלאומי.

את פעילותה מקיימת תעשיידע תוך שיתוף פעולה מלא ורב תחומי עם משרד החינוך, התאחדות התעשיינים בישראל ובכירי המערכת התעשייתית והעסקית במדינה.

כך, מעניקה תעשיידע לילדי ישראל את הבסיס הטוב ביותר לחיים יצרניים ופעילים ופותחת עבורם דלת לעתיד מקצועי, טכנולוגי ועסקי מהשורה הראשונה.

תעשיידע פועלת מתוך אמונה שקידום תלמידי ישראל וטיפוח הידע שלהם בתחומי התעשייה והיזמות יוצרים הזדמנות לשינוי חברתי, יסייעו בצמיחתה הכלכלית העתידית של מדינת ישראל ויעמיקו את מיצובה כמובילה בתחום התעשייה והחדשנות.

תעשיידע מפעילה מגוון רחב של תכניות המאפשרות לתלמידים מכל רחבי הארץ לפגוש ולהכיר את התעשייה הישראלית, הטכנולוגיות המתקדמות והרעיונות היצירתיים שהופכים למוצרים חיוניים. כך, זוכים תלמידי ישראל לשוויון הזדמנויות המבטיח להם בסיס לעתיד טוב יותר. מדי שנה, משתתפים בתכניות השונות של תעשיידע למעלה מ-30,000 תלמידים מכלל המגזרים.

החשיפה לתעשייה נעשית תוך שמירה על רצף לימודים הולך ומעמיק- החל מהיסודי, דרך חטיבות הביניים ועד לשנות התיכון של התלמיד.

משרד החינוך מכיר בצורך לשפר את הישגי התלמידים ולעצב סביבת למידה עדכנית בתמיכת התעשיות השונות ועל כן זוכה תעשיידע - כגוף המוביל בישראל- לשיתוף פעולה מלא עם המשרד ועם מוסדות החינוך הפועלים תחת ידיו.

תלמידים המשתתפים בתכניות השונות שמפעילה תעשיידע, זוכים לבקר במפעלים שונים וללמוד מקרוב על תחומי פעילותם, נהנים מהרצאות של בכירי התעשייניות והתעשיינים בישראל, לוקחים חלק פעיל בהליכי למידה חווייתית בתחום היזמות ואף מייצרים בעצמם מוצר או דגם, כחלק מהפעילות השוטפת.

תעשיידע גאה לקחת חלק פעיל בעיצוב דור המחר של התעשייה הישראלית ולהיות גוף משמעותי, תורם ומקדם המאפשר לילדי ישראל אופק מקצועי, יזמי ויצירתי בכל תחום בו יבחרו בעתיד.

פרטים נוספים באתר

תעשיידע ב-Family Guide

  • עוד באותו נושא:
  • תעשיידע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully