וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורס הטכנולוגי שמעורר השראה בקרב תלמידות צעירות

17.5.2018 / 8:40

בואו נודה, אין שום סיבה שנשים לא ילמדו או יעבדו בתחום מסוים רק בגלל המין שלהן. עד לפני כמה שנים לא היה נהוג לדבר על שוויון מגדרי, אך כיום זהו נושא חם וצודק שמדברים עליו כמעט בכל יום - אז הכירו את התוכנית של עמותת "תעשיידע", בה לא רק מדברים אלא גם עושים

פמלי גייד

יותר ויותר נשים מקבלות תפקידים בכירים במקצועות שונים, ותלמידות כיתות ט' שמשתתפות בקורס טכנולוגי מגלות שהן לא רק שוות כמו כולם, אלא שהן יכולות גם ללמוד וליהנות על הדרך. בזכות לימודים עם סטודנטיות מהתחום ופגישות עם מנהלות ממפעלים שונים, התלמידות מקבלות ידע מועשר וערך מוסף שלא בטוח שהיו מגיעות אליו במסגרות אחרות.

ככל שנשים מגיעות לתפקידים בכירים יותר הן שוברות עוד ועוד תקרות זכוכית, ואם לא תיווצר פנייה כזו לנשים צעירות, אם הן לא ירשו לעצמו לחלום בגדול, אנחנו לא נצליח להתקדם. המודעות לנושא, ברמה העולמית בכלל ובישראל בפרט, רק גדלה, וכחלק מכך אותן תלמידות מגלות שהן יכולות לעשות הכל.

במסגרת הקורס התלמידות מקבלות ידע תיאורטי ומעשי ביסודות של תכנות, חשמל ואלקטרוניקה, ומעודדים אותן לפתח חשיבה יצירתית וחדשנית. הן אמנם לומדות את המבוא של אותם תחומים, אך מיטב המוחות העולמיים, בכל תחום ובכל מין, היו צריכים להחל את דרכם באיזשהו שלב.

לפרטים נוספים לחצו כאן

תעשיידע undefined
  • עוד באותו נושא:
  • תעשיידע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully