וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד כבשו הקרוזים את הקהל הישראלי?

השילוב בין הפלגה ליעדים אטרקטיביים לבין הנוחות המקסימלית בזמן המסע ממקום למקום, הפך את השייט לחופשה המועדפת בקרב אנשים בכל רחבי העולם ובקרב הישראלים בפרט

Family Guide בשיתוף מונה קרוזים

להפליג בלב ים זאת חוויה בלתי נשכחת, להפליג בלב ים בספינת פאר זאת כבר חוויה שעולה על כל דמיון. אז איזה אטרקציות יש היום בספינות פאר? לפני שנספר, נתחיל בנתונים. בכל העולם קיימת מגמה של עלייה בביקוש לקרוז ובישראל נרשמת עלייה של 17% בכל שנה!

לפי סקרים, 92% מהאנשים שיצאו לקרוז העידו כי מדובר בחוויה ייחודית שיחזרו עליה. 75% מהאנשים הם לקוחות חוזרים שבוחרים כל שנה בשייט כחופשה - וניתן להבין מדוע! השילוב בין הפלגה ליעדים אטרקטיביים לבין הנוחות המקסימלית בזמן המסע ממקום למקום, הפך את השייט לחופשה המועדפת בקרב אנשים בכל רחבי העולם ובקרב הישראלים בפרט. השילוב בין קלאב מפואר על המים בו כל החוויות מגיעות אליכם ולא אתם אליהם ו"מלון צף" ברמה גבוהה במיוחד, מבטיח כי זו חופשה לא הפתעות. בנוסף, אם מחשבים את העלות מול התמורה, נבין כי מדובר בעסקה כדאית.

אז מה קורה בקרוז וכיצד התחום התפתח בשנים האחרונות? אם התרגלנו כבר למסעדות, בתי קולנוע והופעות וחנויות - אז היום כבר ניתן למצוא אטרקציות ובילויים ברמה אחרת לגמרי. בספינות השיט המובילות תמצאו מסעדות שף מגוונות ברמה בינלאומית, בתי הקולנוע שודרגו לבתי קולנוע של תלת מימד ו-IMAX ומתחמי הקניות נפרסים לאורך שדרות שכוללות חנויות של מותגים מובילים ומעצבי יוקרה - לאכול טוב, ליהנות ולקנות בלב ים ולהשאיר זמן לראות נופים ומקומות בזמן העגינה. אך כל מה שציינו זה רק 'על קצה החרטום' - ספינות הפאר כוללות היום מתחמי אטרקציות ענקיים שכוללים פארק מים עם מגלשות ענק, החלקה על הקרח, באולינג, מכוניות מתנגשות, מגרשי כדורסל/כדורגל, אולם קרקס ועוד אינספור אטרקציות. השילוב בין הבילויים השקטים והסולידיים לבין האטרקציות המטורפות הופך את ספינות הפאר לחופשה המושלמת עבור המשפחה. ההורים יכולים להסתובב, לנוח ולהתפנק בזמן שהילדים משתוללים ברחבי הספינה - גם מתוך ידיעה שהם במקום סגור, מבוקר ומפוקח. אך כמובן שלא רק משפחות יכולות ליהנות מחופשה על המים ויש כיום ספינות ומסלולים לכל פילוח גיל, מבוגרים 60+, צעירים ועוד.

בשורה התחתונה? חברות השייט השונות מציעות היום אינספור אטרקציות שונות וכדי לדעת מה מתאים לכם ולבני משפחתכם מומלץ להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום שגם תוכל למצוא עבורכם את ההצעה הכי אטרקטיבית שעונה למסגרת התקציב.

פרטים נוספים באתר הרשמי

  • עוד באותו נושא:
  • קרוז
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully