וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמם מים בגז: כך תחסכו כסף על הוצאות חימום המים

Family guide בשיתוף אמישראגז, בשיתוף אמישראגז

27.1.2019 / 9:02

נמאס לכם לחכות למים שיתחממו ואז לגלות שהמים החמים נגמרים באמצע המקלחת ובסוף לקבל חשבון חשמל מנופח? אפשר לחסוך זמן וכסף באמצעות מחמם מים בגז שנותן מענה לכל הבעיות הללו

Family guide בשיתוף אמישראגז

בכל מה שקשור למקלחת חמה בחורף, אפשר להסכים על כמה דברים - מרגיז לחכות למים שיתחממו, עוד יותר מרגיז שהמים נגמרים באמצע המקלחת והכי מרגיז זה לקבל חשבון חשמל מנופח כי חיממנו את המים לכל המשפחה. אז כיצד נחסוך זמן וכסף? התייעצנו עם יובל אלעזר, סמנכ"ל ב"אמישראגז" שהסביר כי מחמם מים בגז נותן מענה לכל הבעיות שהצגנו.

מדובר במוצר חכם המספק מים חמים מיד עם פתיחת ברז המים החמים ללא צורך בהערכות מוקדמת של שעה-שעתיים (במקרה הטוב) לפני המקלחת הנדרשת לדוד חשמל הקלאסי. היתרון הגדול של מחמם המים בגז טמון בעובדה כי הוא מספק מים חמים באופן מידי ולכל אורך המקלחת, גם אם זו ארוכה במיוחד. ללא הגבלה של כמות, ואפילו למספר מקלחות במקביל שוב בניגוד לכמות המוגבלת של מים חמים בדוד החשמל.

אמישראגז מציעה מחממי מים של 16 ליטר המספק מים חמים לשתי מקלחות בו זמנית ואף לברז המטבח וכן מחמם מים בהספק של 20 ליטר בדקה המבטיח כמות מספקת של מים חמים בו זמנית גם לצרכנים גדולים יותר כגון צימרים, מסעדות ומשפחות בעלות יותר משתי מקלחות.

ומה לגבי העלות? חישוב עלויות חימום המים אינו פשוט ומשלב גורמים רבים. עם זאת חשוב להבין את היכן טמונות העלויות. כאשר אנו מחממים דוד חשמל, אנו משקיעים אנרגיה לחימום דוד גדול (כ- 150 ליטר) מלא במים קרים - כמות גדולה שלא תמיד נדרשת לנו. בנוסף מי מאתנו לא "שכח" את הדוד דולק כך שהמשכנו להשקיע אנרגיה (עלויות) זמן רב לאחר שהמים בדוד כבר התחממו. בנוסף, במידה וחממנו את הדוד בבוקר, נדרש לבצע חימום נוסף של הדוד לקראת מקלחות הערב, קרי פעמיים ביום אנו מחממים דוד של 150 ליטר לאו דווקא לצורך. בהשוואה מחמם מים בגז יפעל רק בעת הצורך ויספק בדיוק את כמות המים הנדרשת. מחמם מים בגז פותר את הבעיה שכן כאמור הוא נכנס לפעילות רק בעת פתיחת המים ומספיק לפעול עם סגירתם. בנוסף, מחמם מים בגז מסונכרן עם דוד השמש - כלומר, אם יש לנו מים חמים "חינם" מקרני השמש, אז מחמם המים בגז לא יכנס לפעולה ולא נדרש לעלויות כלל. כמובן שקיימת השפעה על מספר המקלחות, משך המקלחות והשימוש במים חמים בבית, אולם במשטר מקלחות נורמטיבי נוכל להשיג כ 20% חסכון בעלויות חימום המים.

לסיום, חשוב להבין כי מדובר בהתקנה יחסית פשוטה, אך ייעוץ מקצועי והתקנה ע"י גורם מוסמך ובעל ניסיון. אמישראגז מתגאה בכוח אדם טכני איכותי המאפשר לה למצוא פתרון מתאים לכל מיקום, כמעט. החברה מתמחה בהתקנת מחמם מים בבתים פרטיים, דירות גן ודירת גג וכן בבניינים רבי קומות במסתורי כביסה ועוד. חשוב לציין כי בכל התקנה נדרש לשמור על ביצוע לפי תקינה - כך שמאוד חשוב לוודא כי רק מתקין מורשה יבצע את התקנה של מחמם המים בביתנו.

לפרטים נוספים על מחמם המים של אמישראגז ליחצו כאן

אמישראגז undefined, בשיתוף אמישראגז
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully