וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיי קהילה, חינוך וסביבה עם נופים מדהימים - זה לא חלום רחוק

Family guide בשיתוף החברה לפיתוח מטה בנימין, וואלה! NEWS בשיתוף Family guide בשיתוף החברה לפיתוח מטה בנימין

23.7.2018 / 7:49

בשנים האחרונות התפתחו קהילות חילוניות שבחרו לגור בישובי חבל בנימין, לצד הישובים הדתיים המסורתיים, בגלל המחירים האטרקטיביים, הקרבה למרכז והאופי הקהילתי ביישובים

פמלי גייד

חבל בנימין עובר בשנים האחרונות מהפכה בתחום הנדל"ן. לצד הישובים הדתיים המסורתיים התפתחו קהילות חילוניות, שבחרו לגור בישובי האזור בגלל המחירים האטרקטיביים, הקרבה למרכז והאופי הקהילתי ביישובים. נגישות למרכזי תחבורה וכבישים חדשים שינו לחלוטין את המפה.

התפתחות הנדל"ן בחבל בנימין באה לידי ביטוי קודם כל בתנופת הבנייה החדשה ובהקמה של ישובים עבור קהילות שונות ומגוונות. המועצה מונה כיום 45 ישובים עם אוכלוסייה של מעל 60,000 נפש. אם נסתכל על הנתונים היבשים נוכל לקבל תמונה של קצב הצמיחה של מטה בנימין בשנים האחרונות. בשנת 1987 מנתה אוכלוסיית המועצה 5,700 נפש, ועד לשנת 1990 חל בה גידול של 100%, בשנה זו כבר מנתה האוכלוסייה 11,500 נפש, שהם כ- 2,300 משפחות. משנת 1990 עד שנת 1995 שוב הכפילה המועצה את עצמה, ועד לשנים אלה נמשך תהליך הגידול המואץ.

מחירי הנדל"ן באזורי מטה בנימין נמוכים באופן משמעותי מאזורים קרובים אחרים כגון העיר מודיעין. בפרויקט נעלה לדוגמא וילה יכולה לעלות כמו דירת 4 חדרים באזור מודיעין. המחירים הנמוכים ואיכות החיים הגבוהה הכוללת את כל התשתיות הנדרשות כולל תחבורה, הפכו את החיים בנעלה לאטרקטיביים במיוחד עבור הציבור החילוני. הישוב נעלה נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מהעיר מודיעין ! זוגות צעירים ומשפחות שמחפשים היום מקום עם איכות חיים וקרבה למרכז באמצעות תחבורה נוחה, הם הקהל הפוטנציאלי של ישובי מטה בנימין.

צפו בכתבת הוידאו בה רפי פונפדר מהחברה לפיתוח מטה בנימין מספר על התפתחות שוק הנדל"ן במטה בנימין תוך הסבר מפורט של כל הפרויקטים המובילים.

פרטים נוספים באתר של החברה לפיתוח מטה בנימין

החברה לפיתוח מטה בנימין undefined, וואלה! NEWS בשיתוף Family guide בשיתוף החברה לפיתוח מטה בנימין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully