וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנולוגיית ה-Bluetooth בשרות מכשירי השמיעה

Family guide בשיתוף אודיו מדיק, וואלה! News בשיתוף Family guide בשיתוף אודיו מדיק

3.7.2018 / 15:04

גיא קנלר, קלינאי תקשורת באודיו מדיק, מסביר על השימוש בטכנולוגיות החדשניות במכשירי שמיעה וכיצד הן מקלות על חיי היומיום ותפעול המכשיר בפרט

פמלי גייד

השימוש באפליקציות, שירותים מבוססי מיקום ו-Bluetooth לעתים נראה לנו כבר כמובן מאליו, אך כיצד טכנולוגיות אלה יכולות לסייע לאנשים עם לקות שמיעה?

בשני העשורים האחרונים, יותר ויותר אנשים עם לקויות שמיעה בדרגות שונות נהנים מפיתוחים טכנולוגיים בתחום מכשירי השמיעה אשר משפרים את איכות חייהם בצורה משמעותית. הפיתוח המדובר ביותר בשנים האחרונות הוא מכשיר שמיעה אשר משלב את טכנולוגיית הבלוטות' ונחשב למתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית. מכשירי שמיעה אלה מסתנרכנים עם סמארטפונים, שעונים חכמים ומערכות דיגיטליות נוספות.

גיא קנלר, קלינאי תקשורת באודיו מדיק מסביר כי על ידי הרכבת מכשירי שמיעה בטכנולוגיית הבלוטות', ניתן להתחבר כמעט לכל סמארטפון, בין אם מדובר במערכת אנדרואיד או IOS של אפל ולהשתמש באפליקציה ייעודית כשלט רחוק להגברה או להנמכה של הווליום של מכשירי השמיעה. בחלק מהמכשירים ניתן באמצעות אפליקציה ייעודית לשלוח לקלינאי התקשורת בקשה לשינויים בכוונון עוצמת המכשיר. פתרון מצוין לאנשים שמוגבלים מבחינת זמן או נמצאים בחופשה או במרחק גדול ממכון השמיעה.

מעבר לכך, קיימים דגמים חדשניים של מכשירי שמיעה בלוטות' אשר יכולים לזהות את מיקומנו ועל סמך כך לקבוע את עוצמת המכשיר הרצויה. כיוון שמדובר במכשירי בלוטות', ניתן להשתמש בהם גם כאוזנייה לשיחות במכשיר הפלאפון-אפשרות אשר הופכת את השימוש במכשיר השמיעה למקיף ומקלה על הפעילות היומיומית הבסיסית. מכשירי שמיעה אלה מתחברים גם למערכת הגי.פי.אס, דוגמת ווייז, כך שכל אדם הסובל מלקות שמיעה יכול להיות בטוח כי אינו יפספס פנייה, כיוון שלא שמע את הווייז בכלל או בצורה לא נכונה, כך שיש למכשירים אלה גם פן בטיחותי עבור המשתמש.

צפו בכתבת הווידאו בה גיא קנלר, קלינאי תקשורת באודיו מדיק, מסביר על השימוש בטכנולוגיות החדשניות וכיצד הן מקלות על חיי היומיום ותפעול המכשיר בפרט.

פרטים נוספים באתר של אודיו-מדיק

אודיו-מדיק undefined, וואלה! News בשיתוף Family guide בשיתוף אודיו מדיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully