וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרכוש כמות גדולה של חולצות בית ספר איכותיות במחירים נוחים

Family guide בשיתוף חברת Bגוד, Family guide בשיתוף חברת Bגוד

17.7.2018 / 7:15

כאשר החולצה נראית טוב מתעצמת תחושת הסולידריות בין התלמיד לבית הספר ובין התלמיד לחבריו, אך הכי חשוב זה שהילד נהנה מחולצה איכותית וההורים לא צריכים להשקיע בכך כסף רב

פמלי גייד

כל הורה יודע כי מכונת הכביסה נכנסת לכוננות מרגע שהילדים חוזרים מבית הספר. הם משתוללים, משחקים ולרוב אפשר לראות על החולצה מה הם אכלו לארוחת צהריים. בקיצור? ילדים צריכים חולצות טובות לבית הספר, והרבה מהן.

כדי להבין כיצד ניתן לרכוש כמות גדולה של חולצות בית ספר איכותיות במחירים נוחים לכל כיס התייעצנו עם אדם סעדה מרשת Bגוד, שכבר למעלה מ-15 שנה מתמחה בהדפסת חולצות בית ספר. "עוד לפני איכות הבד והמחיר, יש להתייחס לאיכות ותקינות ההדפסה - במקומות רבים מדפיסים לוגואים לא תקינים או ישנים של מוסדות החינוך השונים או שאין להם במלאי את הגלופות של כל בתי הספר. בנוסף, ההדפסה לא תמיד נעשית במקום-מה שהופך את רכישת החולצה למטלה מעט מעיקה. ברשת Bגוד, יש את הרוב המכריע של הלוגואים, ההדפסה איכותית, תקנית וזמן האספקה הוא מידי - מקבלים את החולצה במקום, כך שגם ניתן למדוד את החולצות ולהרגיש שהן "יושבות טוב".

בחנויות הרשת יש מגוון רחב של גזרות ו-22 צבעים שונים לחולצות בית ספר, כך שניתן ליצור גיוון בארון ולחדש את ההופעה. כמו כן, חברי מועדון של הרשת יכולים לרכוש 7 חולצות ביה"ס ב-100 שקלים בלבד. כל החולצות הן מבד כותנה איכותי שמחזיק מעמד כביסות רבות, אך המחיר מאפשר לרכוש כמות גדולה ולתת לילדים ליהנות מהתחושה הטובה של חולצה חדשה לעתים קרובות. בנוסף לחולצות, ניתן לרכוש מגוון אקססוריז ומוצרים משלימים לבית הספר. למשל, בקנייה מעל 200 ש"ח לחברי מועדון ומצטרפים חדשים ניתן לקבל תיק גב בית ספר איכותי ב 29.90. בשורה התחתונה, הילדים יכולים ליהנות כיום מחולצות ומוצרים איכותיים ומגוונים מבלי שההורים יצטרכו להשקיע בכך כסף רב.

פרטים נוספים באתר הרשמי

חברת Bגוד undefined, Family guide בשיתוף חברת Bגוד
  • עוד באותו נושא:
  • Bגוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully