וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לקנות בגדי ספורט מבלי להזיע בגלל המחיר

Family Guide בשיתוף חברת Bגוד, וואלה! News בשיתוף Family Guide בשיתוף חברת Bגוד

3.7.2018 / 7:41

מרבית האנשים שמתאמנים עושים זאת לפחות פעמיים-שלוש בשבוע ויש לכבס (או לפחות צריך) את הבגדים לאחר כל אימון. לכן המחיר של בגדי הספורט משחק תפקיד משמעותי

פמלי גייד

אמרתם בגדי ספורט, אמרתם דרייפיט - כי אין כמעט מישהו שעושה ספורט ולא מחזיק בארון לפחות כמה מכנסיים וחולצות אשר עשויות מהבד מנדף הזיעה. בניגוד לעבר, ניתן לרכוש כיום בגדי דרייפיט באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים במיוחד. כדי להבין איך אפשר לקנות בגדי ספורט מבלי להזיע התייעצנו עם אדם סעדה מרשת Bגוד שמתמחה בפתרונות הלבשה איכותיים ועכשוויים במחירים נוחים.

אדם מסביר שכדאי שתהיה לנו כמות גדולה של בגדי ספורט כי כי מרבית האנשים שמתאמנים עושים זאת לפחות פעמיים-שלוש בשבוע ויש לכבס (או לפחות צריך) את הבגדים לאחר כל אימון. לכן המחיר של בגדי הספורט משחק תפקיד משמעותי. לדוגמא, ברשת Bגוד ניתן לרכוש סטים לנשים הכוללים טייץ וחולצה או טייץ וגוזייה החל מ- 39.90 ש"ח, חולצות ומכנסיים דרייפיט לגבר החל מ-19.90 ש"ח וחליפות דרייפיט לילדים של קבוצות כדורגל מובילות החל מ -26.90 ש"ח. בחנויות הרשת יש מגוון ענק של בגדי ספורט: צבעים, דוגמאות וגזרות, כאשר כל הבגדים הם מבדים נושמים בעיצובים עכשויים; החל מדוגמאות חלקות ועד פאטרנים בסגנונות שונים.

יתרון נוסף ברשת Bגוד הוא שמדובר בחנויות ענק המשתרעות על מאות מטרים, בסגנון אאוטלט אמריקאי, כך שתחת קורת גג אחת ניתן למצוא בגדי ספורט לכל המשפחה ולהתחדש בסטים חדשים להורים ולילדים בכמה מאות שקלים.

פרטים נוספים באתר הרשמי

חברת Bגוד undefined, וואלה! News בשיתוף Family Guide בשיתוף חברת Bגוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully