וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהילה בעמק המעיינות יוצרת תרבות מקומית וייחודית

Family Guide בשיתוף מועצה אזורית עמק המעיינות, וואלה! News בשיוף Family Guide בשיתוף מועצה אזורית עמק המעיינות

21.6.2018 / 14:47

התרבות היישובית בעמק המעיינות משמשת כעוגן להגברת תחושת השייכות של התושבים והשיח באזור הוא מכיל ופלורליסטי. כל המרחב הקהילתי/תרבותי מתממשק עם מערכת החינוך - כך שכל האזור הופך למרכז תרבותי וחינוכי אחד

פמלי גייד

מתעניינים בקליטה ביישובי עמק המעיינות? חייגו 5672 * או בקרו בעמוד הפייסבוק "בית בעמק המעיינות"


בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים ומשפחות צעירות בפרט מחפשים לחזור לחיק הקהילה. כפועל יוצא מכך, מועצות מחזקות את הפעילות התרבותית והקהילתית באזור. דוגמא טובה לכך היא המועצה האזורית עמק המעיינות שפועלת רבות למען הקהילה גם בשטחי המועצה המשותפים וגם ביישובים עצמם. כל ישוב על פי המסורת שלו ובהובלת אנשי המקום.

עמק המעיינות, הוא אזור בו הקהילתיות היא חלק אינטגרלי אצל תושבי המקום. כדי להתאים את אופי הפעילות לאופי התושבים, פועלים בעמק בשיתוף פעולה מתמיד עם קהילת המקום ומאפשרים לתושבים להשפיע על סדר היום. לדוגמא, שילוב של אמנים ובעלי מקצוע שונים מתחום החברה, התרבות והרוח באירועים התרבותיים המתקיימים באזור, החל ממוסיקה ומחול ועד ספורט, תיאטרון וקולנוע. שילוב זה יוצר תרבות ואמנות מקומית בה כלל גווני האוכלוסייה מקבלים מקום לביטוי.

התרבות היישובית בעמק המעיינות משמשת כעוגן להגברת תחושת השייכות של התושבים והשיח באזור הוא מכיל ופלורליסטי. כל המרחב הקהילתי/תרבותי בעמק המעיינות מתממשק עם מערכת החינוך - כך שכל האזור הופך למרכז תרבותי וחינוכי אחד. כמו כן, נושא ההתנדבות והמעורבות החברתית בעמק המעיינות הוא מרכזי וחשוב ומאפשר לתושבים לקחת חלק פעיל בחיי הקהילה ולתרום בנושאים ותחומי עניין אשר קרובים לליבם.

צפו בכתבת הווידאו בה אלעד פשחור - מנהל מחלקת הספורט בעמק המעיינות מסביר על חיי הקהילה התומכים בעמק המעיינות וכיצד התרבות באזור יוצרת קהילה והקהילה יוצרת תרבות מקומית וייחודית.

מתעניינים בקליטה ביישובי עמק המעיינות? חייגו 5672 * או בקרו בעמוד הפייסבוק "בית בעמק המעיינות"

מועצה אזורית עמק המעיינות undefined, וואלה! News בשיוף Family Guide בשיתוף מועצה אזורית עמק המעיינות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully