וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברז סטופ גז: חכם ובלעדי ללקוחות אמישראגז

Family Guide בשיתוף אמישראגז, וואלה! News בשיתוף Family Guide בשיתוף אמישראגז

26.7.2018 / 7:39

גז הוא מקור אנרגיה אמין, בטוח וידידותי לסביבה, אבל יש כללי בטיחות בגז שכל אחד חייב להכיר. חברת אמישראגז מציעה לקהל לקוחותיה, ברז גז חדשני עם מנגנון הנועד למנוע ולעצור דליפת גז

פמלי גייד

גז הוא מקור אנרגיה אמין, בטוח וידידותי לסביבה. עם זאת כמו כל מערכת אנרגיה, גם השימוש בגז דורש הקפדה על כללי בטיחות. כולנו שמענו לא פעם על תקריות שנבעו משימוש לא נכון במערכות גז - שימוש אשר בוצע ע"י גורם שאינו מורשה לעסוק בגז ואשר התעלם מכללי בטיחות ברורים. ראשית יש לוודא שמערכת הגז בביתכם נבדקה לפחות פעם אחת בתקופה של 5 שנים ונתקבל אישור תקינות ע"י ספק הגז, הבדיקה מבוצעת ללא חיוב והיא חלק מהשירות של ספק הגז. יש לוודא שאספקת הגז מבוצעת ע"י ספק גז מורשה,

יש הרבה חאפרים וגורמים בלתי מורשים בתחום ויש לוודא שהספק שלכם מורשה ומבצע את בדיקת התקינות לפני החלפת הגז, חשוב מאוד.

כל שינוי במערכת הגז או כל חיבור של מכשיר כדוגמת כיריים או גריל צריך להתבצע ע"י טכנאי גז מורשה שיוודא את אטימות המערכת. חשוב לציין כי קיים איסור על שימוש במיכל גז בתוך הבית, על מכלי הגז להיות תמיד מחוץ לבית ובמקום מאוורר ותקני, אם יש ספק, קראו לחברת הגז שלכם.

כיצד ניתן לזהות דליפת גז?

לגז הביתי ריח חריף. גז ,בתצורתו הטבעית הינו חסר ריח, אך כדי שנוכל לזהות דליפות גז באופן מהיר מוסיפים לגז תוסף ריח. במקרה של דליפה, יש לסגור מידית את ברז הגז, לפתוח חלונות לאוורר את הבית, אין להדליק או לכבות כל מתג חשמלי (מחשש להיווצרות ניצוץ) ויש ליצור קשר עם מוקד החירום של חברת הגז שלכם. חשוב לדעת כי בדיוק למקרים מסוג זה על ברז הגז להיות במקום נגיש ותקין.

ברז הסטופ גז - חדשני וחכם

חברת אמישראגז מציעה לקהל לקוחותיה, ברז גז חדשני עם מנגנון הנועד למנוע ולעצור דליפת גז. ברז הסטופ גז החדשני, אשר פותח על ידי חברת אמישראגז ומגביר מאוד את הבטיחות בבית.

לברז קיימים שלושה מנגנוני אבטחה ייחודים:
o מנגנון נעילה עצמית - אשר מפסיק באופן אוטומטי את דליפת הגז בזמן ניתוק הצינור או זרימת גז מוגברת.
o שסתום טרמי פנימי - אשר נועל את הברז באופן אוטומטי במקרה של התחממות או שריפה בקרבת ברז הגז.
o מנגנון נעילת ילדים- מגן מפני פתיחת הברז על ידי ילדים.

צפו בכתבת הווידאו בה יובל אלעזר, סמנכ"ל באמישראגז, מסביר על כללי הבטיחות בגז שכל אחד חייב להכיר וכיצד בדיוק עובד ברז הסטופ גז החדשני.


לפרטים נוספים הקליקו כאן

אמישראגז undefined, וואלה! News בשיתוף Family Guide בשיתוף אמישראגז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully