וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכן נמצאים מסלולי האופניים היפים והמאתגרים ביותר בארץ ?

Family guide בשיתוף תיירות חבל בנימין, Family guide בשיתוף תיירות חבל בנימין

20.6.2018 / 12:53

באגף התיירות של המועצה האזורית מטה בבנימין השקיעו הרבה זמן ומחשבה ופתחו מסלולי אופניים מעולים הנעים בסמוך מאוד למעיינות באזור

פמלי גייד

מסלולי אופניים ייחודיים הן אחת החוויות המהנות ביותר עבור כל רוכב אופניים מקצועי. שביל רכיבה המותאם לרוכב יחיד (סינגל) מאפשר לכם לרכב בצורה בטוחה ללא כל הפרעות במהלך הדרך. סינגל, מסלול רכיבה בלעדי לאופניים, מותאם באופן ייחודי לרוכבים ואפילו העליות הקשות הופכות לפיתולים בהם תוכלו לנוח ולאגור כוחות להמשך הדרך. ישנם מסלולים בכל רחבי הארץ וכולם אטרקטיביים מאוד, אך רבים טוענים כי מסלולי האופניים היפים והמאתגרים ביותר בארץ נמצאים בחבל בנימין.

במקום הוקם מיזם המשלב בין מסלולי אופניים מעולים לבין השכרת אופניים עבור המטיילים. מיזם האופניים של פיני נמצא בטלמון במערב בנימין, בחבל ארץ יפיפייה עם שפע מעיינות ומסלולים מיוחדים. תחנת ההשכרה ממוקמת סמוך לחאן טלמון ממנה תוכלו לצאת אל המסלולים של גוש טלמונים. בנוסף, באזור שילה הקדומה תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולים ברמות קושי שונות. אם תרצו לרכב ביחד כל המשפחה תוכלו לבחור במסלול האופניים של שביל נחל שילה, אורכו הוא 4.6 ק"מ והוא נחשב למסלול קל יחסית שמוביל לאזורים היפים של נחל ש?יל?ה ועין עוז. או לבחור במסלול קל יותר שאורכו 1.2 ק"מ-שביל סובב עיר המשכן אשר מקיף את התל הארכיאולוגי של שילה הקדומה. אם אתם מחפשים קצת יותר אתגר, תוכלו להגיע אל שביל סובב מעיינות שילה-עלי אשר עובר בין כרמים ומטעים ועובר דרך המעיינות היפים באזור. אורך המסלול הוא 12.6 ודרגת הקושי שלו היא בינונית. לסיום, אם אתם חובבי אקשן ואקסטרים מומלץ לבחור בסינגל הכרמים המלא שמתחיל ומסתיים בשילה הקדומה. אורכו 23 ק"מ והטיפוס המצטבר הוא 320 מטרים. המסלול עובר דרך כרמים ומטעים ובורות מים חיים, טיפוס הר קידה אשר משקיף על בקעת הירדן. נשמע מאתגר מדי? תוכלו גם לבחור במסלול הכרמים המקוצר שאורכו 18 ק"מ.

באגף התיירות של המועצה האזורית מטה בבנימין השקיעו הרבה זמן ומחשבה ופתחו מסלולים מעולים הנעים בסמוך מאוד למעיינות האזור. לאחר רכיבה ארוכה אין כמו טבילה במעין בשביל לעצור להתרעננות. במקום מתקיימות הדרכות על המסלולים השונים והסבר על תנאי השטח של כל מסלול. לאחר ההדרכה תוכלו לצאת לדרך בבטחה.

רוצים לדעת יותר על שפע המעיינות באזור ועל מסלולי האופניים השונים? בכתבת הווידאו יעקב דולב מתיירות חבל בנימין סוקר את המסלולים האטרקטיביים שתוכלו למצוא באזור חבל בנימין.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

תיירות חבל בנימין undefined, Family guide בשיתוף תיירות חבל בנימין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully