וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק במקום אחד בארץ תמצאו נופים עוצרי נשימה וייחודים - והמון מעיינות

Family Guide בשיתוף מועצה אזורית עמק המעיינות, וואלה! News בשיתוף Family Guide בשיתוף מועצה אזורית עמק המעיינות

13.6.2018 / 16:03

שביל עמק המעיינות מציע למטיילים לשלב בין מספר סגנונות תיירותיים: אתרי נוף, מורשת, פינות חמד ואתרים היסטוריים. בין המקומות ניתן לעבור בהליכה רגלית, נסיעה או רכיבה על אופניים

פמלי גייד

למתעניינים בקליטה ביישובי עמק המעיינות - 5672 *

התיירות היא אחת ממנועי הצמיחה החשובים ביותר לכלכלה המקומית, וכדי לעודד מטיילים מרחבי הארץ והעולם לצאת לטייל ולהכיר את ארצנו, חשוב לפתח תרבות תיירות מפותחת הכוללת היבטים של חיזוק הקשר לאוכלוסייה המקומית, קיימות ותרבות.

אחת הדוגמאות הבולטות לכך היא התיירות בעמק המעיינות אותה מפתחת המועצה המקומית במטרה לבנות סגנון תיירות ייחודי לאזור. בגדול, המועצה מעודדת את תושבי המקום לקחת חלק פעיל בענף התיירות במקום במטרה ליצור זיקה מקומית ולהעניק למטיילים את האפשרות לראות את המקום דרך נקודת המבט של תושבי המקום. בהתחשב בעובדה ש- 35% מתושבי העמק עוסקים בחקלאות, ניתן להבין כי חלק גדול מתיירות התוכן באזור כוללת ביקור באתרי מורשת כמו חווית נהריים, אתר 'חומה ומגדל' והחוויה הכורדית, לצד סיורים ייחודים בנושאים כמו חקלאות אורגנית, הדברה ביולוגית וקהילה שיתופית, ביקור במרכז צפרות, במרכז המבקרים 'חוות הרוח' ועוד אחרים.

כל אלה משתלבים בנופים עוצרי נשימה וייחודים. לא ניתן לדבר על עמק המעיינות מבלי לדבר על המעיינות באזור! עמק המעיינות משתרע מעמק הירדן בצפון ועד נחל בזק בדרום, מהגלבוע במערב ועד נהר הירדן ובאזור יש כ-40 מעיינות. שביל עמק המעיינות מציע למטיילים שילוב בין מספר סגנונות תיירותיים: אתרי טבע ונוף, מעיינות ונחלים, אתרי מורשת, פינות חמד ואתרים ארכיאולוגים והיסטוריים. ניתן לעבור בהליכה רגלית, נסיעה או רכיבה על אופניים בין הנקודות השונות. במהלך הטיול ניתן לראות ולפגוש מגוון רחב של סוגי צמחייה ובעלי חיים כגון: צבאים, מכרסמים, שקנאים, עגורים וחסידות. המפגש בין אתרי המורשת, הנופים, ובעלי החיים מייצרים עבור המטיילים חוויה ייחודית ומקומית. מחפשים פעילות בעמק המעיינות? באתר המועצה תוכלו לראות את רשימת האתרים, הסיורים והפעילויות המלאה.

צפו בכתבת הווידאו בה אפרת שי, מנהלת ביו-תור בקיבוץ שדה אליהו אשר נמצא בעמק המעיינות, מספרת על חוויות התיירות הייחודיות של המקום ונותנת גם כמה המלצות שוות!

למתעניינים בקליטה ביישובי עמק המעיינות - 5672 *
פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק "בית בעמק המעיינות"

מועצה אזורית עמק המעיינות undefined, וואלה! News בשיתוף Family Guide בשיתוף מועצה אזורית עמק המעיינות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully