וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מעצירות? נמאס לכם ממשלשלים שלא עוזרים? הטיפול המדויק שיעזור לכם לפתור את הבעיה מהשורש!

Family guide בשיתוף איריס גייר מומחית בינ"ל לאירידולוגיה נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל, וואלה! News בשיתוף Family guide בשיתוף איריס גייר מומחית בינ"ל לאירידולוגיה נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל

12.7.2018 / 7:21

רבים מהסובלים מעצירות משתמשים במשלשלים על בסיס יומי, שאינם פותרים את הבעיה ועלולים לגרום לנזק בטווח הארוך, צפו בסרטון על הדרך לפתרון בעיית העצירות מהשורש

פמלי גייד

אחוז גבוה מהישראלים סובלים מבעיה של עצירות ומשתמש במשלשלים כדי לטפל בבעיה, ללא תועלת לטווח הארוך ובלי לדעת על הנזקים שנגרמים כתוצאה מכך.

האם ניתן לפתור את בעיית העצירות בלי להשתמש במשלשלים?

המענה הסטנדרטי והמוכר של הרפואה הקונבנציונאלית לבעיית העצירות היא שורה ארוכה של תרופות משלשלות. אך חשוב לזכור שתרופות משלשלות לא פותרות את הבעיה, אלא רק מחמירות אותה! תרופות משלשלות גורמות לתלות, וככל שעובר הזמן יכולת מערכת העיכול לסלק את הפסולת בלעדיהן הולכת ופוחתת. כמו כן, יעילות של תרופות משלשלות פוחתת עם הזמן, וכעבור תקופה מסוימת הן מפסיקות לעזור כלל. גם "תרופות טבעיות", קרי הצמחים שמכילים גליקוזידים, ממכרים וגורמים נזק לרירית התא בטווח ארוך שמעלה גם סיכון לסרטן המעי.

בסיכומו של דבר, משלשלים רק מחמירים את מצבו של החולה ולא פותרים את בעיית העצירות הכרונית. הם מהווים אך ורק פתרון זמני, ממכר ומזיק בטווח הארוך.

אין טעם לטפל בסימפטומים, ניתן להחלים רק כשמטפלים בשורש הבעיה!

איריס גייר נציגת האיגוד העולמי לאירידולוגיה IIPA בישראל מסבירה כי בעזרת אבחון באירידיולוגיה, המבוסס על פענוח סימנים המופיעים בגלגל העין ובלובן העין, ניתן לזהות את המקור לבעיית העצירות ולהתאים טיפול ממוקד להחלמה שייתן מענה אמתי לבעיה.

איתור שורש הבעיה והטיפול היסודי והטבעי בו מבטיחים מערכת עיכול בריאה לשנים ארוכות, ללא עצירות כרונית וללא כל המחלות הנלוות.

לפרטים נוספים על טיפול נכון ויעיל לבעיית העצירות ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

Family guide בשיתוף איריס גייר מומחית בינ"ל לאירידולוגיה נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל, וואלה! News בשיתוף Family guide בשיתוף איריס גייר מומחית בינ"ל לאירידולוגיה נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully