וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים וכפכפים זה סיפור אהבה - הגיע הזמן למסע קניות משפחתי

familyguide בשיתוף ביגוד, familyguide בשיתוף ביגוד

13.6.2018 / 8:02

תמיד כשהקיץ מתחיל, מגלים כי כפכף אחד של הילדה נעלם, הסנדל של הילד כבר קטן ועל הדרך ההורים מחליטים כי הגיע הזמן למשהו אופנתי יותר, אך כמו בכל מסע קיץ משפחתי צריך לתכנן תקציב ולעמוד בו.

פמלי גייד

אולי זה החום של הקיץ הישראלי ואולי זה פשוט עניין של סטייל מקומי, אך בכל מקרה - ישראלים וסנדלים וכפכפים זה סיפור אהבה. בכל זאת, אין עוד הרבה מדינות שזה לגיטימי להגיע לעבודה עם רגליים חשופות. והאמת? צריך לאהוב את זה! יש משהו בתרבות הבייסיק הנונשלנטית שהוא משוחרר וכיפי. אבל תמיד כשהקיץ מתחיל, מגלים כי כפכף אחד של הילדה נעלם, הסנדל של הילד כבר קטן ועל הדרך ההורים מחליטים כי הגיע הזמן למשהו אופנתי יותר. הגיע הזמן למסע קניות משפחתי! אך כמו בכל מסע קיץ משפחתי צריך לתכנן תקציב ולעמוד בו.

כיצד עושים זאת? אדם סעדה, סמנכ"ל שיווק ברשת Bגוד אשר מתמחה באופנה לכל המשפחה, מסביר כי חנויות הרשת פרוסות על פני מאות מטרים ומחולקות לקטגוריות, כך שאין צורך לעבור בין עשרות חנויות ולחפש עבור כל אחד מה שמתאים לו. וכאשר רוכשים הכל במקום אחד קל יותר לעקוב אחר ההוצאה המצטברת, ליהנות מהנחות נוספות ואפילו למנוע את התחרות הסמויה בין הילדים למי קונים איפה.

הנעלת הקיץ כוללת פריטים בסייסים כמו כפכפים ומגיעה עד סנדלים מעוצבים בשלל דגמים ועיצובים עכשוויים. למשל, אצל הילדים ניתן למצוא הנעלה ממותגת עם דוגמאות אהובות כמו פרוזן, מואנה וספיידרמן ואצל המבוגרים (מה שגם יכול להתאים לילדים) כפכפי הואיאנאס במחיר של 19.90 שקלים לצד סנדלים מעוצבים במחיר של עשרות שקלים בודדים. כל פריטי הלבוש והנעלת הקיץ בפרט הם באיכות גבוהה ומבטיחים סל קניות משתלם במיוחד. למעשה, המחיר זול יותר מדגמים מקבילים שניתן למצוא ברשת ובניגוד לקנייה מקוונת ניתן לראות את הפריטים מול העיניים וכמובן למדוד, ללכת עם זה קצת ולראות שזה באמת נוח.

פרטים נוספים באתר של Bגוד

familyguide בשיתוף ביגוד, familyguide בשיתוף ביגוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully