וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו המים החמים לא ייגמרו לכם יותר באמצע המקלחת

Family guide בשיתוף אמישראגז, Family guide בשיתוף אמישראגז

6.1.2019 / 8:11

כולנו מחפשים את הדרכים לחסוך בעלויות הקשורות בהוצאות החשמל ולכן כדאי לעבור למערכת חימום מים בגז שמציעה שימוש יעיל ונוח וחיסכון משמעותי הן בחשמל והן בעלויות

פמלי גייד

מקלחת חמה! זה כל מה שאנחנו רוצים. אבל בחודשי החורף כשהשמש הישראלית יוצאת לפגרה קצרה, כל מכשירי החשמל בבית מתחילים לפעול. מייבש, רדיאטור, דוד מים ועוד. לכן חשוב שנחפש את הדרכים לחסוך בעלויות הקשורות בהוצאות החשמל, חימום הבית וחימום מים למקלחת.

מסתבר שאפשר לחסוך בעלויות חימום המים בעונות החורף הקרירות ואף למנוע מצבים בהם נתקעים ללא מים חמים בעת הצורך. באירופה, עשרות מיליוני משפחות כבר נהנות מטכנולוגיית חימום מים בגז, אז למה שגם אתם לא תיהנו? יצאנו לבדוק את מערכת חימום המים החמה ביותר בישראל - האם אכן מדובר רק ביתרונות בהשוואה לחימום מים בדוד החשמלי?

הדבר הראשון שגילינו על מערכת החימום בגז הוא, שזו מחממת רק את מה שצריך. כלומר, ברגע שאתם פותחים ברז בבית המערכת מזהה זאת ומפעילה חימום מהיר, בניגוד לדוד החשמלי שבכל פעם שאתם מדליקים אותו הוא מחמם מיכל ענק עם כמות מים של כמה מאות ליטרים. זהו מאפיין יעיל וחסכוני מאוד. דבר שני, חימום המים בגז מתבצע בצורה מהירה ואף מידית, כך שלא תצטרכו לחכות למים חמים אחרי שאחותכם הגדולה בילתה שעה במקלחת וגמרה לכם את כל המים החמים. מה שמאפשר נוחות מרבית. יתרון בולט נוסף הוא, העובדה שמערכת החימום בגז מסונכרנת עם הדוד ובמידה ומדובר ביום חם - המערכת מזהה שיש מים חמים ובכך שאין צורך בחימום מים.

בשורה התחתונה, מערכת חימום מים בגז מציעה שימוש יעיל ונוח וחיסכון משמעותי הן בחשמל והן בעלויות. צפו בכתבת הווידאו בה יובל אלעזר, סמנכ"ל אמישראגז מסביר כיצד זה עובד ומדוע חימום בגז הוא חסכוני, יעיל ובטוח.

פרטים נוספים באתר של אמישראגז

אמישראגז undefined, Family guide בשיתוף אמישראגז
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully