וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפי שמש אופטיים עם מרשם - איך עושים את זה ברמה ובלי לקרוע את הכיס?

Family Guide בשיתוף אופטיסטור, אופטיסטור

4.6.2018 / 7:50

בשנים האחרונות עשה עולם האופטיקה קפיצה טכנולוגית ומצליח לספק כמעט לכל דגם עדשות אופטיות עם מרשם. אם אתם בעלי משקפי ראיה ומרגישים שהגיע הזמן למשקפי שמש אופנתיים עם המרשם שלכם - כנראה שכבר לא תצטרכו להתפשר

פמלי גייד

רבים מאיתנו הממושקפים רוצים להתפנק גם עם דגם אופנתי של משקפי שמש. אלה מאיתנו שהתנסו בכך בעבר יודעים שלא כל דגם של משקפי שמש יכול לקבל עדשות אופטיות עם מספר. הדגמים האופנתיים של השנים האחרונות הם בעלי עדשות גדולות מאוד או קמורות מאוד (בגזרת הדגמים הספורטיביים), לחלקם עדשות צבעוניות, צבע מדורג או עדשות בגימור מראה.

בחלק מהדגמים האופנתיים כל ניסיון להתאים עדשות אופטיות עם מרשם הסתיים במחיר יקר מאוד, בעדשות עבות מאוד או בגוונים שאינם דומים לעדשות המקוריות של משקפי השמש שבחרנו. בשנים האחרונות עשה עולם האופטיקה קפיצה טכנולוגית ומצליח לספק כמעט לכל דגם עדשות אופטיות עם מרשם. אם אתם בעלי משקפי ראיה ומרגישים שהגיע הזמן למשקפי שמש אופנתיים עם המרשם שלכם - כנראה שכבר לא תצטרכו להתפשר.

ביקשנו מליטל דייויס, אופטומטריסטית ראשית באופטיסטור המתמחה במשקפי שמש, להסביר לנו על האפשרויות השונות בעדשות שמש עם מרשם.

האם ניתן לקבל עדשות שמש אופטיות בכל דגמי משקפי השמש כולל דגמי קמורים או ספורטיביים? האם ניתן לרכוש משקפי שמש כמו אוקלי או רייבאן ולקבל עדשות מקוריות עם מרשם? והכי חשוב - כמה כל זה יעלה לנו?

לכתבה המלאה

לדף המבצעים למשקפי שמש באילת הקליקו כאן

עוד על אופטיסטור ב-Family guide

אופטיסטור undefined, אופטיסטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully