וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזיות ומכלי קמפינג: המוצר שמתאים למשפחות, צעירים ולכל מי שאוהב לטייל

27.5.2018 / 10:00

אין קמפינג בלי ארוחה חמה וקפה ואין ארוחה חמה וקפה בלי גזיות ומכלי קמפינג. צפו בכתבת הווידאו בה יובל אלעזר סמנכ"ל באמישראגז מסביר כיצד תוכלו להתכונן לטיול הבא שלכם

פמלי גייד

כל חובב טיולים יודע כי אין קמפינג בלי ארוחה חמה וקפה ואין ארוחה חמה וקפה בלי גזיות ומכלי קמפינג. כך הגיוני, שהשאלה העולה לפני טיול שכזה היא איזה מוצר הוא הנוח ביותר לנשיאה ולתפעול.

יובל אלעזר סמנכ"ל באמישראגז מסביר כי התשובה לשאלה מורכבת משילוב של צורך ונוחות, כך למשל אם מדובר בעצירה לקפה במהלך מסלול, אזי תספיק לנו ערכת קפה קלה לנשיאה הכוללת גזית מיקרו או טוויסטר המתחבר בקלות למיכל גז, אשר כלול בערכה, ואיתם סט קפה-תה-סוכר, פינג'ן וכוסות כמובן.

במידה ואנו מבקשים לבשל, אזי תלוי בכמות המטיילים בקבוצה. מגוון כירות ניידות עם מכלים מ 230 גרם ועד 5 ק"ג יכולות לתת מענה הולם לכל צורך. נזכיר כי מיכל 230 גרם מספק בעירה למשך כשעה וחצי ומכלים גדולים יותר יכולים להספיק לשעות רבות - תלוי כמובן בגודל המיכל ואופן הבישול.
כך למשל מבערי ביוואק או טוויסטר בעלי זרועות מתקפלות או מתפרקות, נוחות מאוד לנשיאה וניתן להניח עליהן סיר בישול ל 4-6 איש. במידה ומדובר בקבוצה גדולה יותר אזי הפתרון של "כירת קליק" יכולה לתת מענה לקבוצות גדולות יותר.
בנוסף קיימת כירת גז ניידת המגיעה במזוודה, המסייעת הן לנשיאה נוחה של הכירה.

לחובבי "על האש" בשטח, קיימים גרילים ניידים בגדלים שונים מהקטן ביותר, השוקל פחות מקילו אחד ועד לגדול יותר אשר בקלות מאפשר צלייה לקבוצה של 6 אנשים יותר, ומציע שלושה מצבי בישול וצלייה.

בנוסף ישנן תאורות שטח בהן ניתן להאיר את שטח הקמפינג בלילה כך לדוגמא סטליה או לומוגז. זמן הבעירה של מתקני התאורה נע בין 5-6 שעות בהן תקבלו תאורה עוצמתית ואחידה אשר תאיר את שטח המחנה או אזורי פעילות אחרים.

צפו בכתבת הווידאו בה יובל אלעזר סמנכ"ל באמישראגז מסביר כיצד תוכלו להתכונן לטיול הבא שלכם. יהיה קפה!

פרטים נוספים באתר הרשמי של אמישראגז

אמישראגז undefined
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully