וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפי שמש: האם המחירים בארץ באמת יקרים יותר מחו"ל?

Family Guide בשיתוף אופטיסטור, אופטיסטור

30.7.2018 / 7:33

ניתן לרכוש משקפי שמש בארץ במחירי חו"ל - והיתרונות הם ברורים: באתר ישראלי ניתן ליהנות מזמן אספקה מהיר יותר, ניתן לקבל שירות, להחליף או להחזיר מוצר בקלות רבה יותר

פמלי גייד

כולנו אוהבים לעשות קניות בחו"ל. בגדים, קומסטיקה, סלולאר ומה לא. בשנים האחרונות אנחנו כבר לא צריכים לטרוח לטוס לחו"ל כדי לעשות שופינג. האינטרנט מביא את העולם לכף ידינו וכמעט כל מוצר ניתן לרכוש ברשת ולשגר אלינו. העולם גלובלי. כמות החבילות שמגיעות בכל יום לארץ היא בלתי נתפסת. אנשים מזמינים הכול, אבל הכול מחו"ל ובדרך כלל במחירים זולים יותר. לעתים על חשבון האיכות אבל לעתים מדובר באותו מותג ממש שניתן להשיג במחיר עדיף בהרבה על מחירו בארץ. תחום אחד נותר בעייתי לרכישה באינטרנט מחו"ל והוא תחום משקפי השמש ובעיקר במותגים המובילים כמו רייבאן Ray-Ban אוקלי Oakley , ווג VOGUE ודומיהם. כאן רובנו מעוניינים למדוד, להתלבט, להתייעץ ו... גם להחזיר אם התחרטנו. כל אלה קשים לביצוע בהזמנת אינטרנט מאתרים בחו"ל - ורובנו, למרבה הצער, לא טסים לחו"ל כל שבועיים כדי ליהנות ממחירי חו"ל למשקפי השמש שלנו. אבל.. לפני שנבכה על מר גורלנו, האם אכן מחירי מותגי משקפיים בחו"ל ובארץ כל כך שונים?

בדקנו את מחירי 2018 באתר של אופטיסטור, אחד האתרים המובילים בארץ למשקפי שמש וראיה המפעיל גם מרכזי תצוגה (optistore.net) וראינו כי בכל הנוגע למותגים, המחירים בארץ אינם בהכרח יקרים יותר מחו"ל וכדי להבין טוב יותר גם שוחחנו עם גיל נתן, מנהל מקצועי מרשת אופטיסטור אשר מתמחה במשקפי שמש ומותגים בפרט וניסינו להבין מאין נובעים הפערים בין חו"ל לארץ וגם בתוך מדינתנו הקטנה. הנה ההסברים...

העולם הופך גלובלי - גם עבור הצרכן הישראלי.

אחת התופעות הייחודיות בשנים האחרונות הוא "יישור קו" במחירי מותגים בתחומים רבים בכל העולם. אחת הדוגמאות הבולטות ביותר היא עולם מותגי השמש. יצרני המותגים (ובראשם לוקסאוטיקה האיטלקית האחראית על רוב המותגים שאתם מכירים כמו רייבאן, ארמאני, ווג, אוקלי, דולצ'ה, פראדה ועוד) משווקים את המותגים שלהם במחיר אחיד בכל העולם. יצרנים אלה הבינו כי בעידן האינטרנט, מכירה של דגם מסוים במדינה מסויימת במחיר זול מאוד ביחס לשאר המדינות, תגרום לכך שאותו דגם ימצא את דרכו לכל העולם באמצעות רכישות באינטרנט. התוצאה היא יישור קו במחיר מרבית המותגים בעולם משקפי השמש בעולם.

אז מדוע בכל זאת יותר יקר בארץ?

סיבה אחת היא המע"מ המתווסף למחיר כל מוצר הנמכר בארץ. הסיבה השנייה היא רמת ההוצאות הגבוהה של החנויות בארץ ביחס למדינות רבות בעולם. עלויות שכר הדירה גבוהות (בעיקר בקניונים), שכר עובדים גדל והולך, שפע מיסים על שילוט, ארנונה ועוד ועוד "מועמסים" ישירות על מחיר המוצר בישראל - ומכאן מתחיל פער גדל והולך בינו לבין המחיר בחו"ל.

רכישה בארץ במחירי חו"ל - אילת או אתרי אינטרנט ישראלים

אז איך בכל זאת אפשר לרכוש בארץ במחירי חו"ל? כאן יש לנו 2 אפשרויות.

אפשרות אחת היא רכישה באחת מחנויות המשקפיים הפועלות באילת והמשווקות את אותם מותגי שמש ללא מע"מ, דבר המאפשר תחרות נוחה יותר מול מחירי חו"ל חסרי המע"מ.

האפשרות השניה ההופכת נפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות היא רכישה באינטרנט מאתרים ישראלים שמתוקף פעילותם ברשת, הם נאלצים להתחרות ישירות מול אתרי האינטרנט בחו"ל ובמחירי המותגים שם.

היתרונות הם ברורים: באתר ישראלי ניתן ליהנות מזמן אספקה מהיר יותר, ניתן לקבל שירות, להחליף או להחזיר מוצר בקלות רבה יותר. חלק מהאתרים הישראלים מחזיקים גם חנות פיזית וכאן היתרונות גדולים משמעויות על פני אחרי חו"ל: ניתן למדוד את הדגמים לפני הרכישה, לקבל שירות במקרה תקלה ואפילו להיבדק על-ידי אופטומטריסט במקרה בו נרצה עדשות אופטיות עם מרשם.

לדף מבצעים למשקפי שמש הקליקו כאן

עוד על אופטיסטור ב-Family guide

אופטיסטור undefined, אופטיסטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully