וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האביזרים שיעשו לכם את הקיץ טעים במיוחד

Family Guide בשיתוף אמישראגז, Family Guide בשיתוף אמישראגז

22.5.2018 / 9:45

תקופת הקיץ היא בדיוק הזמן לצאת אל הטבע או להזמין אורחים ולהעמיד גריל גז ולצלות עליו מגוון רחב של בשרים, דגים וירקות. יובל אלעזר, סמנכ"ל אמישראגז, מספר על כמה מוצרים שישנו לכם את חוויית המנגל הבאה

פמלי גייד

כיצד נוכל לשדרג את חווית ה"על האש" שלנו? תקופת הקיץ היא בדיוק הזמן לצאת אל הטבע או להזמין אורחים ולהעמיד גריל גז ולצלות עליו מגוון רחב של בשרים, דגים וירקות. את המנות המועדפות עליכם על הגריל תבחרו אתם, אבל אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה אביזרים משלימים שישדרגו את החוויה! נתחיל.

כולנו מכירים את האתגר בצלייה - החלקים הבעייתיים יותר, אלא שמאיימים ליפול דרך רשת המנגל. כמו נתחי כבד העוף, או ירקות קטנים כגון עגבניות שרי (מומלץ) ופטריות. בדיוק בשביל זה, קיים משטח טיגון מנירוסטה, עליו נוכל לצלות את כל אותם חלקי בשר קטנים וירקות שתמיד נוטים להחליק ולחמוק מאתנו דרך רשת המנגל. משטח הטיגון מתאים גם להכנת צ'יפס או לאנשים שלא אוהבים שהירקות נוגעים בבשר.

אם אתם אוהבים טען מעושן וחזק של בשר, כבר אין צורך במעשנת כבדה ויקרה ותוכלו לקחת אתכם לשטח קופסת עישון איכותית שלוכדת בתוכה את העשן ומקנה לבשר בצלייה ארוכה טעם ייחודי וארומה בעזרת שבבי עץ לעישון.

אם יש ביניכם צמחונים או ילדים שיעדיפו לצלות דווקא ירקות טריים וליהנות מהם לצד פיצה טעימה, גם עבורם יש פתרון שמאפשר לאפות פיצה על הגריל. מגש פיצה איכותי מנירוסטה בשילוב משטח אפייה אותו ניתן להניח ישירות על גריל הגז, כך שהפיצה תאפה אך לא תישרף וגם מקבלים טעם של פיצה שנאפתה בתנור לבנים איכותי כמו בפיצרייה.

צפו בכתבת הווידאו בה יובל אלעזר, סמנכ"ל אמישראגז מספר על כמה מוצרים שישנו לכם את חוויית המנגל הבאה!

פרטים נוספים באתר הרשמי של אמישראגז

אמישראגז undefined, Family Guide בשיתוף אמישראגז
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully