וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיור פרמיום במחיר בר השגה לצד חיים באזור הטבע - זה אפשרי

Family Guide בשיתוף מועצה אזורית מטה בנימין, Family Guide בשיתוף מועצה אזורית מטה בנימין

14.6.2018 / 8:18

פרויקט וילה בנעלה ופרויקטים נוספים בחבל בנימין המשלבים בין מגורים במקום מרכזי לצד חיים בטבע. הקרבה למרכזי הערים ירושלים, תל אביב ומודיעין מאפשרת תעסוקה נוחה במרחק של חצי שעת נסיעה

פמלי גייד

קשה מאוד לדבר על דיור מבלי להזכיר את המילה איכות חיים. ניתן להסכים כי כל מי שרוכש בית חדש מעוניין לרכוש נכס במצב טוב (וכמובן שבמחיר בר השגה) ובאזור יפה, דינאמי ואיכותי. אך בפועל, לא תמיד ניתן להגשים את החלום.

בשנים האחרונות, עם עליית מחירי הדיור המתמדת, אנו עדים לתופעה מעניינת - אנשים רבים וזוגות ומשפחות צעירות בפרט בוחרים לרכוש בית מחוץ לערים הגדולות ואפילו מחוץ לערים כמו מודיעין, שגם בהן המחירים כבר הרקיעו לשחקים. מקומות אלה משלבים דיור פרמיום במחיר בר השגה לצד חיים באזור הטבע.

ניקח לדוגמא את פרויקט וילה בנעלה ופרויקטים נוספים בחבל בנימין המשלבים בין מגורים במקום מרכזי לצד חיים בטבע. הקרבה למרכזי הערים ירושלים, תל אביב ומודיעין מאפשרת תעסוקה נוחה במרחק של חצי שעת נסיעה. חבל בנימין הוא אחד האזורים היפים ביותר בארץ ישראל והישובים השונים פונים אל הנוף הבראשיתי של האזור. קיימים באזור נחלים, שמורות טבע, אתרים ארכיאולוגים ועוד.

המועצה האזורית מטה בנימין משתרעת על שטח של כמיליון דונם, מונה כ-63,000 תושבים ונחשבת לאחת הגדולות בארץ. מלבד החיים לצד נופי הטבע, יש באזור חיי קהילה שוקקים בה התושבים מחוברים אחד לשני ועוזרים אחד לשני.

צפו בכתבת הווידאו בה מירי מעוז עובדיה מהמועצה אזורית מטה בנימין, מרחיבה ומספרת על אפשרויות הדיור באזור לצד הנופים המרהיבים.

פרטים נוספים באתר הרשמי

מועצה אזורית מטה בנימין undefined, Family Guide בשיתוף מועצה אזורית מטה בנימין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully