וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול קולינרי בחבל בנימין - סיפורים ישנים עם טעמים חדשים

Family guide בשיתוף תיירות חבל בנימין, Family guide בשיתוף תיירות חבל בנימין

7.6.2018 / 8:09

יעקב דולב מתיירות חבל בנימין מספר על כמה מקומות מפתיעים באזור ונותן המלצות על מסלול הטיול הכי טעים ויפה שתוכלו לצאת אליו

פמלי גייד

נדמה כי בשנים האחרונות הפכנו לאומת הפודיז. אנחנו מביעים עניין גדול לא רק במה שנמצא על הצלחת אלא גם איך הכינו אותו ולא פחות חשוב - איך הוא הגיע לצלחת. הטרנד ששולט כיום כמעט בכל מסעדה הוא טרנד האוכל הלוקאלי שמיוצר באזורנו. אז במקום לחכות שהאוכל יגיע לצלחת, אפשר לצאת ולחקור מהיכן הוא הגיע. בקיצור? טיול קולינרי.

אחד המקומות הכי מעניינים לעשות את זה הוא באזור חבל בנימין שמשלב סיפורים ישנים עם טעמים חדשים. שאלנו את יעקב דולב מתיירות חבל בנימין, היכן כדאי להתחיל? מסלולי הקולינריה של חבל בנימין מתחילים עם היקבים המעולים של אזור בנימין כל אחד מהם בעל סיפור מיוחד. יקב טליה הוא יקב משפחתי בשילה המייצר יין ייחודי ללא תוספות בעל טעם טהור. היקב מייצר כמה אלפי בקבוקים בשנה בלבד, יקב בוטיק קטן בו היין מיוצר מענבים הגדלים בכרמים המקומיים. הדגש ביקב הוא על שמרים טבעיים ללא כל תוספות כימיות, כולל יישון של היין בכלי זכוכית במקום מכלי העץ המקובלים. העישון בכלי זכוכית נועד למנוע את ארומות העץ המשתלבות בתהליך הייצור. יקב נוסף הוא יקב גבעות הנמצא בגבעת הראל בגוש שילה, היקב צופה אל נוף השומרון. זהו יקב בוטיק ויוקרתי המייצר 30,000 בקבוקים בשנה בלבד. יקב גבעות זכה בפרסים יוקרתיים. כרם היקב בו נבצרים הענבים שוכן בגב ההר בגובה של 700 עד 900 מטרים מעל פני הים. ביקב גבעות מייצרים יין בשילוב מיוחד של טכנולוגיה מתקדמת ושיטות מסורתיות עתיקות. במקום נערכים סיורים וביקורים בתוך נוף כרמים עם תצפית מדהימה לנחל שילה. אחד המקומות המוכרים ביותר באזור מטה בנימין הוא משק אחיה בו נמצא בית בד איכותי לייצור שמן זית. במשק מגודלים אלפי עצי זית ומאות דונמים של כרמי יין. בבית הבד של המשק מקפידים על כל שלבי התהליך ושמן הזית שמיוצר במקום נבחר ברציפות לשמן הזית הטוב ביותר בישראל. בית הבד נמצא באזור התעשייה של שילה אך תוכלו כמובן לקפוץ לביקור בישוב אחיה עצמו שם נמצאים עצי הזית המשמשים למסיק.

רוצים לדעת על עוד מסלולים קולינריים נוספים בחבל בנימין? צפו בכתבת הווידאו בה יעקב דולב מתיירות חבל בנימין מספר על כמה מקומות מפתיעים באזור ונותן המלצות על מסלול הטיול הכי טעים ויפה שתוכלו לצאת אליו.

פרטים נוספים באתר הרשמי

תיירות חבל בנימין undefined, Family guide בשיתוף תיירות חבל בנימין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully