וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים מסלולי טיולים למשפחות עם ערך מוסף? יש לנו המלצה

14.5.2018 / 11:48

למה שלא תשלבו בין נוף בראשיתי עוצר נשימה לבין טיול משפחות מושלם? לצד הנופים המרהיבים, אזור חבל בנימין טומן בחובו לא מעט סיפורים היסטוריים, ממצאים ארכיאולוגיים וכמובן שגם אטרקציות

צילום סטילס: shahar cohen

אם אתם מחפשים מסלולי טיול לכל המשפחה בהם תוכלו לקבל ערך מוסף - יש לנו המלצה מעולה! לצד הנופים המרהיבים, אזור חבל בנימין טומן בחובו לא מעט סיפורים היסטוריים, ממצאים ארכיאולוגיים וכמובן שגם אטרקציות.

נתחיל בשילה הקדומה אשר משלבת בין טיולי טבע מרהיבים לבין מסורת עתיקה ועשירה בת 3500 שנה. העיר המקראית שילה, עיר המשכן במשך 360 שנה, שוכנת באחד האזורים היפים של חבל בנימין, אזור של כרמים ועצי זית בנוף בראשיתי קדום ועתיק יומין. בשילה התפללה חנה לבן ומכאן צמחה מלכות ישראל. הסיור במקום משלב בין חוויה תנכית לבין טיול באחד האזורים היפים ביותר של ארץ ישראל. במקום נערכים סיורים לקבוצות כולל סיור מיוחד למשפחות. תוכלו לבקר עם כל בני המשפחה בתערוכת הממצאים "דברי ימי שילה" ובמיצג "מגדל הרואה".

טיול משפחתי משולב באזור כולל גם אטרקציות רבות כולל טיולי שטח לכל המשפחה במעיינות עמק שילה. בחגים ובמועדים מיוחדים מתקיימים במקום פעילויות ייחודיות המותאמות במיוחד למשפחות עם ילדים. מתחמי סדנאות, שחקנים, נגנים ועוד עשרות פעילויות מותאמות לילדים ולמבוגרים. הטיול בשילה הקדומה משלב בין נוף בראשיתי עוצר נשימה לבין טיול משפחות מושלם כולל טיולי טרקטורונים וריינג'רים בנופים תנ"כיים.

בחבל בנימין יש עוד עשרות מקומות נוספים לטיול עם בני המשפחה כולם טובלים בנוף הקסום של האזור ומשלבים יחדיו טבע והיסטוריה. בחבל בנימין ישנו מגוון רחב של אתרי טבע, מעיינות זורמים, אטרקציות רבות ופינות חמד עבור כל בני המשפחה. מעוניינים להכיר את המסלולים והמקומות? צפו בכתבת הווידאו בה יעקב דולב מתיירות חבל בנימין ממליץ על מסלולי הטיול המעשירים ומספר על הרקע שלהם. תכינו דף ועט כי בקרוב תרצו להגיע לשם.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

תיירות חבל בנימין undefined
  • עוד באותו נושא:
  • תיירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully