וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים ממיגרנה? שיטת הטיפול המדויקת שתפתור לכם את הכאב מהשורש

29.5.2018 / 7:22

איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה, מדע פענוח סימנים המופיעים בגלגל העין ובלובן העין, מביאה בשורה חדשה ומסבירה מדוע חשוב לאתר את מקור הבעיה כדי לפתור את המיגרנה

פמלי גייד

הסובלים ממיגרנה, תופעה שתוקפת כ- 15% מהנשים וכ-6% מהגברים, מעידים על כאבי עיניים, רגישות לאור, נמלול, צפצופים באוזניים ועוד. אנשים אלה ניסו כבר הכל, עברו עשרות בדיקות, ניסו כל תרופה אפשרית לשיכוך כאבים, טיפולים טבעיים כאלה ואחרים ומה לא - ופתרון אין.

איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה, מדע פענוח סימנים המופיעים בגלגל העין ובלובן העין, מביאה בשורה חדשה לתופעה המציקה ומסבירה בכתבת הווידאו מדוע חשוב לאתר את מקור הבעיה כדי לפתור את המיגרנה,

איריס מציגה שני מקרים של מטופלים שונים שסבלו ממיגרנה, אך דרך הטיפול בהם הייתה שונה עקב כך שאצל כל אחד מהם מקור הבעיה היה שונה. חשוב להבין אם מקור המיגרנה קשור לבעיה במערכת העיכול (במעי ובכבד) או שהמקור הוא בהצרות של כלי דם או בכלל כתוצאה מבעיות נשימה הגורמות לפחות חמצן להיכנס לגוף לכל גורם דרך טיפול שונה.

צפו עכשיו בכתבת הווידאו בה איריס גייר מסבירה על הסיבות למיגרנה וכיצד אבחון בגלגל העין יכול לסייע לפתרון הבעיה ובבעיות בריאותיות נוספות.

לפרטים נוספים על טיפול במיגרנה ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully