וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אלטרנטיבה אמיתית לדירות במחיר למשתכן

31.5.2018 / 8:55

הבעיות של פרויקט מחיר למשתכן הניעו זוגות רבים ומשפחות לחפש אלטרנטיבות אחרות. הראל באסל מהחברה לפיתוח מטה בנימין, מסביר על הליקויים של מחיר למשתכן ומדוע פרויקט הוילה בנעלה מהווה אלטרנטיבה

פמלי גייד

מחיר למשתכן היא אחת התוכניות המובילות עבור פתרונות דיור לזוגות צעירים. התכנית מציעה פתרונות דיור במחירים מותאמים ליכולותיהם הכלכליות, במקומות נבחרים ברחבי הארץ. על פניו, הפרויקט המכוון לתועלת הרוכשים הוא פתרון נוח ואטרקטיבי אך הבעיות של הפרויקט הניעו זוגות רבים ומשפחות לחפש אלטרנטיבות אחרות.

שתי בעיות מרכזיות של מחיר למשתכן הן רמת הגימור הנמוכה והזמן הנדרש בשביל לקבל את הדירה. רמת הגימור הנמוכה מתבטאת בסטנדרט נמוך של רכיבי הבית כגון חלונות ודלתות וגם בליקוי בניה כולל בעיות בטיחות בהעדר פיקוח הנדסי צמוד. הכול במטרה לחסוך כסף בגלל העלות הנמוכה יחסית של הדירה. במקרים מסוימים, דיירים אף תבעו את הקבלן המבצע על ליקויים חמורים בתהליך הבנייה הכוללים, העדר תכניות מתאימות והיתרי בנייה ראויים עבור הדיירים.

הבעיה השנייה נוגעת לזמני ביצוע ארוכי טווח העולים למחכים לדירה המון כסף, בעיקר תשלום שכר דירה שנמשך מעבר לזמן המתכונן. אנשים רבים ויתרו על הזכייה בפרויקט מחיר למשתכן בעקבות הליקויים ובעקבות הזמן הנדרש לשם קבלת הדירה.

הראל באסל, החברה לפיתוח מטה בנימין מסביר כי מבחינת מחירים קיימת היום אלטרנטיבה אמיתית לדירות במחיר למשתכן. בישוב נעלה במועצה אזורית מטה בנימין, ניתן לרכוש מגוון רחב של דירות החל מ-4 חדרים ב- 1,350,000 ש"ח וכלה בווילות פרטיות גדולות ב- 2,700,000 ש"ח . הפרויקט כולו בעל מפרט טכני עשיר ומתוכנן בצורה קפדנית תוך ניצול מקסימלי של שטח הדירה. צפו בכתבת הוידאו המצורפת בה הראל באסל, החברה לפיתוח מטה בנימין מסביר על הליקויים של מחיר למשתכן ומדוע פרויקט הוילה בנעלה מהווה אלטרנטיבה.

פרטים נוספים באתר הרשמי

החברה לפיתוח מטה בנימין undefined
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully