וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר, אתה יכול ללבוש קז'ואל בייסיק ולשמור על הפאסון הכלכלי

23.5.2018 / 7:57

אדם סעדה, סמנכ"ל שיווק ברשת Bגוד אשר מתמחה באופנת קז'ואל בייסיק, מסביר כי ניתן לראות שוני גדול באופי רכישת הבגדים של גברים

פמלי גייד

מצד אחד, הגברים הישראלים של היום מעודכנים מבחינה אופנתית (טוב נו, רובם) והם מקדישים זמן ומחשבה בבחירת הבגדים. מצד שני, חשוב להם לשמור על הפאסון הכלכלי ולא לחרוג מתקציב הביגוד השנתי (אוקיי, לא כולם). כיצד ניתן לעשות זאת?

למרות טרנדים שונים ומתחלפים, מרבית הגברים בארץ אוהבים את קז'ואל בייסיק: סגנון הלבוש שיכול להתאים לעבודה, לארוחת ערב משפחתית או בילוי לילי. בלי הרבה מאמץ אבל עם הבגדים הנכונים אפשר לגרום ללוק הזה לעבוד. חשוב להסביר - גם חולצה מכופתרת חלקה או עם כמה משבצות היא בקטגוריית קז'ואל-בייסיק.

אדם סעדה, סמנכ"ל שיווק ברשת Bגוד אשר מתמחה באופנת קז'ואל בייסיק, מסביר כי ניתן לראות שוני גדול באופי רכישת הבגדים של גברים. בניגוד לנשים שיכולות להעביר שעות בחנויות או בשיטוט אחר בגדים ברשת, גברים מעדיפים כאן ועכשיו - מקום אחד שאפשר לקנות בו הכול - החל מהלבשה תחתונה בגדי ספורט ועד בגדים אופנתיים. כנראה שכל הקנייה מרוכזת בחיוב אחד בכרטיס האשראי מקנה לגבר הישראלי שקט נפשי. מלבד הבירוקרטיה, גם המחיר חשוב וכאן נכנסות לתמונה רשתות אשר מציעות בגדים איכותיים במחיר שפוי.

אדם סעדה מוסיף כי ברשת Bגוד הבינו כי אנשים רוצים היום להתחדש בכל עונה בלא מעט פריטי לבוש חדשים, אך מצד שני המודעות לצרכנות נבונה צברה תאוצה ולכן חשוב לרשת לענות לשני הצרכים. ההבנה כי בגד איכותי אינו חייב להיות יקר כבר מחלחלת לכלל הציבור ואנחנו רואים כיום אנשים רבים וגברים בפרט שחוסכים מאות שקלים בכל רכישה בזכות תובנה זו.

פרטים נוספים באתר של Bגוד

חברת Bגוד undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully