וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סוכן נסיעות הוא עדיין מקצוע רלוונטי? התשובה תפתיע אתכם

משרדי הנסיעות בארץ משוועים לסוכני נסיעות חדשים, שישתלבו כחלק אינטגרלי מהעולם המקוון ויציעו - בנוסף לפלטפורמות טכנולוגיות ייחודיות - גם שירות אישי מעולה. כדי לענות לדרישה הגוברת נפתח לראשונה קורס תעודה להכשרת סוכני נסיעות

פמלי גייד

האם סוכן נסיעות הוא עדיין מקצוע רלוונטי, בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות? התשובה עומדת להפתיע אתכם. עפ"י מחקרים מן השנים האחרונות, כ-80% מהנוסעים הישראלים רוכשים טיסות דרך סוכן נסיעות, ובעולם - יש עלייה קבועה בפניית לקוחות לסוכני נסיעות, גם בקרב בני דור ה-Y. תוסיפו לזה את הגידול בענף התיירות והתעופה - 4% בעולם, ובישראל אף יותר - רק בשנה האחרונה נרשמה עלייה של כ- 17% בתיירות היוצאת ו - 25% בתיירות הנכנסת לישראל. כל אלה, והעידן שבו כל המידע נגיש ברשת, הופכים את תפקידו של סוכן הנסיעות למאתגר יותר ודורש מקצועיות ומיומנויות מעודכנות.

רבים חושבים כי סוכני נסיעות עברו מהעולם
חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, מספרת שמשרדי הנסיעות בארץ משוועים לסוכני נסיעות חדשים, שישתלבו כחלק אינטגרלי מהעולם המקוון ויציעו - בנוסף לפלטפורמות טכנולוגיות ייחודיות - גם שירות אישי מעולה, שאף מנוע חיפוש לא יכול לתת לקהל הלקוחות. רכישה מקוונת גם לא מתאימה לכולם, ואין הרבה אנשים שמוכנים לשלם בכרטיס האשראי סכום של 5,000 דולר ומעלה, באתר אינטרנט.

הידע הדרוש לסוכן נסיעות מיומן ומקצועי

סוכן הנסיעות המעודכן יוצר קשרים עם גורמי תיירות בכל רחבי העולם ויודע לייצר עבור הלקוחות את האפשרויות המיטביות, כולל תכנון כל פרטי הנסיעה, תיאום לוחות הזמנים והתאמת הביטוח המתאים, וכמובן טיפים ואטרקציות שרק יודעי דבר מכירים. מדובר במקצוע דינאמי, שמרחיב אופקים במגוון תחומים: גיאוגרפיה, היסטוריה, סוציולוגיה, חקיקה, טכנולוגיה ונושאי נישה כמו ספורט, מוסיקה, קולינריה. סוכן טוב יודע להצליב מידע, למצוא פתרונות יצירתיים ולתת שירות אישי וחם.

זהו מקצוע שמתאים לאוהבי טיולים ואנשים, כקריירה ראשונה למי שרוצה לכבוש את העולם, וכמסלול להגשמת חלומות בקריירה שנייה! אפשר לעבוד מהמשרד, מהבית, מכל מקום בעולם!

כדי לענות לדרישה הגוברת, התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות, המאגדת את מרבית משרדי הנסיעות בישראל, פותחת לראשונה קורס תעודה להכשרת סוכני נסיעות.

לימוד התחום על ידי מקצוענים אמיתיים, התאחדות סוכני הנסיעות בישראל

הקורס מכשיר אנשי מקצוע שיעסקו בכל תחומי התיירות ומשלב ידע עיוני ומעשי, באמצעות מערכי שיעור שכתבו חברי ועדת הכשרה של ההתאחדות ומורים מקצועיים מהשורה הראשונה, שכותבים גם מערכי לימוד לאקדמיה. את הקורס מרכזת נעמי ניר, בעלת וותק של 30 שנה בענף התיירות ו-20 שנה בניהול קורסים בבי"ס לתיירות ומסגרות נוספות.

ההרשמה בעיצומה! פרטים נוספים באתר ההתאחדות
050-9090725

הקורס מוכר על ידי משרד התיירות ומאושר ע"י כל הגופים המממנים: משרד הקליטה, לשכת התעסוקה, ביטוח לאומי, וכמובן פיקדון חיילים משוחררים. המצטיינים יהיו זכאים למלגות ולאחר סיום הקורס אנו נשלב את הבוגרים במשרדי נסיעות החברים בהתאחדות.

בואו איתנו להגשים חלומות - שלכם ושל אחרים. ושיהיה בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully