וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד לשדרג את הלוק מבלי לקרוע את הכיס?

9.5.2018 / 8:33

ניתן כיום להתחדש בכל עונה באאוטפיט חדש ואיכותי מבלי לקרוע את הכיס ומבלי "לחכות לדוור". זה כבר לא סוד כי פערי האיכות בין המותגים השונים כבר כמעט ולא קיימים. ניתן כיום לקנות בגדים איכותיים במחירים שפויים

פמלי גייד

עבור נשים רבות, סידור הארון מבגדי החורף ל-MOOD של קיץ מסתיים במפח נפש. חלק מהבגדים כבר לא מחמיאים, חלק לא אופנתיים ואחרים כבר לא נראים טוב אחרי תרדמת החורף. זה הזמן למסע שופינג! אבל רכישת בגדים בתחילת הקיץ עלולה להסתיים בהוצאה כספית גבוהה ולא תמיד יש סבלנות להזמין ברשת ולחכות עד שהחבילות יגיעו בדואר. מה שגם לפעמים הבגדים שהגיעו לא יושבים בול או לא נראים בדיוק כמו בתמונה. אז מה עושים?

אדם סעדה סמנכ"ל שיווק ברשת Bגוד, אשר מתמחה באופנה לכל המשפחה מסביר כי ניתן כיום להתחדש בכל עונה באאוטפיט חדש ואיכותי מבלי לקרוע את הכיס ומבלי "לחכות לדוור". זה כבר לא סוד כי פערי האיכות בין המותגים השונים כבר כמעט ולא קיימים. ניתן כיום לקנות בגדים איכותיים במחירים שפויים ולהתחדש בלא מעט פריטים בהוצאה של לא יותר מכמה מאות שקלים.

לדוגמא, ברשת Bגוד ניתן למצוא לקראת הקיץ שורט לנשים ב-59 שקלים, חולצת מלמלה ב-39 שקלים, סניקרס ב-49 שקלים ותיק ערב מעור ב-79 שקלים. כלומר, לוק שלם בפחות מ-230 שקלים! בנוסף, ניתן למצוא גופיות, טישרטים ובגדי בייסיק בכמה עשרות שקלים בודדים. כמו כן, מלאי הבגדים מתעדכן כל הזמן וניתן למצוא אינספור פריטים אופנתיים ועכשוויים: החל משמלות ערב ועד בגדי ספורט.

בשורה התחתונה? בעידן בו טרנדים מתעדכנים בקצב מהיר אין טעם להוציא כסף רב על ביגוד. רגע לפני שיוצאים לשופינג כדאי להשוות מחירים ולגלות כי גם בארץ אפשר לקנות הרבה ובזול!

לפרטים נוספים הכנסו לאתר

חברת Bגוד undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully