וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים לפעוטות: מה הילד שלכם למד היום בגן?

10.5.2017 / 8:07

אנשי הצוות והפיקוח המקצועי עליהם בפרט הם הפרמטר הכי חשוב בגן הילדים ורק הם יוכלו לענות לכם על הנעשה בגן והחומר הנלמד בו (ותשובות כמו ציור, מוזיקה או ריקוד הן לא מספקות)

פלורנטין

אחת השאלות הכי נפוצות שהורים שואלים ילדים היא "מה למדת היום בגן?", הורים רבים מצפים שגן הילדים יעניק לילדיהם תכנים לימודיים אשר יעשירו את הידע שלהם. ניר גולן, מנכ"ל רשת גני גולן ומפתח הגישה הפרוגרסיבית התפתחותית מסביר שבשנים הראשונות, עד גיל 3 , עניין הידע הוא לא המהותי ביותר ולעומת זאת חשוב לפתח תכונות ומיומנויות חברתיות ורגשיות. יכולות אלו הן הבסיס לתקשורת בינאישית אשר תעזור לילד להתקדם בהמשך חייו בתחומים רבים.

ניר גולן מסביר כי אנשי הצוות והפיקוח המקצועי עליהם בפרט הם הפרמטר הכי חשוב בגן הילדים. צוות שאינו מקצועי ומפוקח, עלול לעשות טעויות (לא בכוונה תחילה) שההשפעות שלהן יהיו ארוכות טווח. חשוב להקפיד שהגורם המקצועי המפקח יהיה גם בקשר ישיר עם ההורים ויאפשר להם לשאול, להתעניין, להביע עמדה ולנסות להגיע ביחד לפתרון הטוב ביותר עבור כל ילד וילד. בכתבת הווידאו, ניר גולן מספר כיצד תובנה זו מיושמת בפועל בגנים אותם הוא מנהל וכיצד התכנית המקצועית מסייעת לקדם כל ילד לפי מאפייניו האישיים.


לפרטים נוספים ליחצו כאן או היכנסו לעמוד הפייסבוק

גני גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully