וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כנראה השינוי שתעשו בבית שלכם בשנה הקרובה

בשיתוף לירון ורדי גלר, בשיתוף זאפ דפי זהב

8.4.2019 / 13:26

ורוד אופטימי ובוהק או צמחיה טבעית ומרגיעה, רהיטי בטון קשוחים או עבודות מקרמה רכות - רגע לפני שעונת השיפוצים מתחילה, אלה הטרנדים הכי חמים בעיצוב הבית

סלון מעוצב. ShutterStock
האביב הוא הזמן להכניס טאצ' חדש לבית/ShutterStock

מדי שנה אנחנו עוקבים באדיקות אחרי אינסטגרם ופינטרסט בכדי לוודא מה פופולארי ו"הולך היום" בתחום העיצוב. תמיד נשאף להכניס לביתנו ריהוט ואקססוריז יפים ומעוצבים, כאלה שרואים רק בבתים של אחרים. הפעם בחרתי עבורכם ארבעה טרנדים לוהטים לשנת 2019 שאת כולם תוכלו להכניס לביתכם ולעצב בעצמכם.

צבע השנה: קורל חי

חברת הצבעים האמריקאית פנטון מכריזה כל שנה וקובעת מה יהיו הטרנדים הפופולאריים של הצבעים שישלטו במהלך השנה. החברה ביססה את שמה בעולם העיצוב, כך שהצבעים שנבחרים על ידיה משפיעים על התעשייה בתחומי עיצוב הבית, האופנה, הריהוט, העיצוב התעשייתי, העיצוב הגרפי ועל המוצרים הנמכרים במהלך אותה שנה. הצבע הנבחר לשנת 2019 הוא Living coral או בעברית "קורל חי" - גוון ורוד אפרסק בשילוב כתמתם ונגיעות זהב וצהוב. הצבע משדר אופטימיות רבה וחיוניות, ומעיר במידה את המונוכרומטיות שהתרגלנו אליה בגווני השחור לבן אפור. השנה בחרו בפנטון להדגיש לא רק את הצבע הוורדרד שלקוח מהטבע, אלא להגביר את המודעות למעמקי הים ממנו הוא מגיע. מצבם המדרדר של האלמוגים בשוניות מסביב לעולם הולך ומחמיר מדי שנה, כך שזוהי גם ביקורת אם תרצו על מצבה המדרדר של הסביבה הטבעית בה אנו חיים.

המלצתי היא להכניס את הצבע לביתכם בנגיעות קטנות. עבדו עם הצבע נכון ובחוכמה. חשוב לא ליצור בולטות יתרה ולהשתמש במינונים נכונים של הצבע בחלל (מה גם שבקרוב פנטון תכריז על הצבע של שנת 2020 ואז תהיו בבעיה?). בתחום ההלבשה ועיצוב הבית אפשר למצוא טפטים עם נגיעות של הצבע, או לצבוע קיר אחד בבית בגוון הנבחר, להשתמש במסגרות לתמונות או אקססוריז, כורסה בצבע ורדרד או שטיח עם זריקות צבע.

כיסא ירוק וכריות. יח"צ,
אקססוריז בצבעים מרגיעים ייתנו לכם הרגשה טובה/יח"צ

קשה כמו אבן: בטון

במסגרת טרנד החומרים הטבעיים שנכנס לעיצוב הבית כגון עץ, מתכת, שיש ואבן, לא פסחו גם על הבטון, שכמו כל חומר טבעי אחר משתלב כטרנד קשוח בהלבשת הבית ובעיצוב פנים. אנחנו רואים אותו מככב בכדים, גופי תאורה, רצפה, קירות חיפויים, אקססוריז, ריהוט, שולחנות ועוד.

השימוש בבטון חשוף, מקנה מראה משופשף, בעל מרקם מאוד מוגדר ומודרני, ובעל אמירה מאוד ברורה, אך אם נשלב אותו עם אלמנטים וחומרים נוספים ברחבי הבית, זה ירכך את המראה הנוקשה שלו ויאפשר את הניגודיות העיצובית שרוצים לייצר. זכרו שבטון משתלב יפה כמעט עם כל חומר אחר ומעניק את הדרמה הרצויה.

חשוב מאוד לאזן את השימוש בבטון, אם בחרתם לעשות חיפוי בטון על קיר מסוים בבית, עדנו אותו עם מרכיבים רכים שמשדרים את ההיפך. אם בחרתם אריחי בטון, שלבו לצידם ריהוט בפלטת צבעים עדינה ונעימה יותר שמשדרת דווקא חום ורוך.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

לא מצליחים לגדל עציצים בבית? הטיפים האלה יסדרו לכם בית ירוק

בשיתוף זאפ דפי זהב
שיחים מטפסים. יח"צ,
שילוב של אבן וצמחים יוצר אווירה נינוחה/יח"צ

מה קשור: עבודות אריגה

שנות השבעים המופלאות היוו מקפצה אדירה לתחומים רבים באנושות, אך הדבר האחרון שהיה עולה בראשכם בכל הנוגע לשנים אלו הוא תחום האריגה או אם תרצו: מקרמה.

הסריגה באמצעות קשרים בשילוב לולאות הייתה מאז ומעולם דרך ליצירת קישוטים ועיצובים מיוחדים באופנה, תכשיטים ובכלל בקרב מוצרים שצריך לקשור. אבל הנה הגיעה לה שנת 2019 ולחיינו חזר המקרמה בצורה מאסיבית. השימושים והצורות שבו המוצר מגיע הם רבים ומגוונים מבחינת צבעים, גדלים וכן במלאכות הקשירה בין אם פשוטות או מורכבות מאוד. כיום על קירות שונים אפשר לתלות לולאת מקרמה לקישוט, למצוא סלסלות או ערסלים ואפילו עציצים שהבסיס שלהם עשוי ממלאכת הקשירה. טרנד ה-DIY הפופולארי לא השאיר אנשים אדישים גם בתחום הזה, וכיום אפשר למצוא בוטיקים רבים ואנשים פרטיים שמכינים מקרמה אם לביתם הפרטי ואם למכירה. וכן, זה רק נראה מורכב, אבל בת'כלס כל אחד יכול.

רוצים לדעת מחירים עדכניים? היכנסו למחירון עיצוב הבית
באדיבות אתר דפי זהב

וילון מקרמה וסלון בצבע ירוק. יח"צ,
וילון מקרמה בסלון/יח"צ
בשיתוף לירון ורדי גלר, בשיתוף זאפ דפי זהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully