וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול שהציל אותי מתשישות כרונית - המגיפה של המאה ה-21

Family fuide בשיתוף איריס גייר נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל., וואלה! news Family fuide בשיתוף איריס גייר נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל.

15.7.2018 / 7:21

עדות אישית: "אחרי שנים של עייפות כרונית, כשאליה מתווספות גם נשירת שיער ובעיות עיכול, עברתי אבחון מדוייק בגלגל העין שהחזיר אותי לחיים"

פמלי גייד

"זה העומס, העבודה, הילדים..." כמו רבים אחרים גם רינת האשימה את נסיבות החיים בתשישות הכרונית שלה. כשלכל אלה התווספה גם נשירת שיער חזקה ובעיות במערכת העיכול, רינת התחילה לחפש סיבה. היא עברה אינספור בדיקות, כמו אולטרסאונד ובדיקות דם, אך תוצאותיהן לא הצביעו על קיומה של בעיה.

לאחר שנתיים, כשהמצב הולך ומתדרדר ולרפואה הקונבנציונאלית אין מענה, רינת הבינה שהפתרון לא נמצא שם. "בשלב זה החלטתי לנסות ולחקור דרכים נוספות לאבחון מקור הבעיה והגעתי אל איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה-אבחון בגלגל העין. כבר מהרגע הראשון הבנתי כי מדובר באבחון מעמיק ושונה מאוד בנוף הישראלי, ושרק ע"י אבחון מדויק של מקור הבעיה אצליח להחלים".

איריס העלתה את צילום גלגל העין וערכה מיפוי של כל הסימנים הקטנים שהעידו על בעיות גדולות בגופה של רינת. הבעיה העיקרית אצל רינת הייתה חוסר ספיגה במעיים. לרינת הותאמה תכנית טיפול אישית ששיפרה את בעיות הספיגה במעיים. כעבור חודש חל שיפור משמעותי במצבה, וכעבור מספר חודשים הפסיקה נשירת השיער, רמת האנרגיה עלתה, ורינת חזרה להיות אנרגטית ושמחה כפי שהייתה רגילה להיות.
איריס גייר נציגת האיגוד העולמי לאירידולוגיה IIPA בישראל מסבירה כי בעזרת אבחון באירידיולוגיה, המבוסס על פענוח סימנים המופיעים בגלגל העין ובלובן העין, ניתן לזהות את המקור לבעייה ולהתאים טיפול ממוקד להחלמה שייתן מענה אמתי לבעיה.

צפו בכתבת הווידאו בה רינת מספרת כיצד האבחון שינה את חייה ומדוע היא חושבת שהוא יכול לסייע לאנשים רבים.

לפרטים נוספים על טיפול בעייפות ותשישות כרונית לחצו כאן

איריס גייר, וואלה! news Family fuide בשיתוף איריס גייר נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully