וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה קיימת: איך לחבר את מכשיר השמיעה לטלוויזיה, למחשב או לנייד?

Family Guide בשיתוף אודיו מדיק, וואלה! News בשיתוף Family Guide בשיתוף אודיו מדיק

17.7.2018 / 7:42

תחום מכשירי השמיעה זכה לקפיצה טכנולוגית משמעותית ומלבד המכשירים עצמם קיימים אביזרים משלימים שמשפרים אף יותר את חווית המשתמש

פמלי גייד

עבור אנשים אשר חווים ירידה בשמיעה, מכשירי השמיעה מצליחים לשפר את אורח חייהם בצורה משמעותית. בשנים האחרונות, תחום מכשירי השמיעה זכה לקפיצה טכנולוגית משמעותית ומלבד המכשירים עצמם קיימים אביזרים משלימים שמשפרים אף יותר את חווית המשתמש.

בין הדוגמאות הבולטות ניתן למצוא שלט רחוק שנועד לאלו שמתקשים לשלוט בוויסות הסאונד של מכשירי השמיעה השונים בעזרת כפתורים. השלט הרחוק תורם לשליטה אופטימלית ונכונה יותר עבורם. בדומה לאוזניות רגילות, המחוברות למכשיר בלוטות' ומנגנות צליל, קיים סטרימר המעביר סאונד ישירות מהטלוויזיה והמחשב אל מכשירי השמיעה. בצורה שכזאת, מתקבל בעזרת הסטרימר צליל נקי מרעשים וחד.

בעידן של היום, לכל אחד יש לפחות פלאפון אחד ברשותו בכל רגע נתון, אך מה קורה במידה ומכשירי השמיעה אינם מתחברים ישירות לאייפון ואותו אדם הסובל מלקות שמיעה נמצא בחוץ במקום הומה אדם? במקרה כזה ניתן להיעזר בדיבורית מיוחדת המחברת בין הטלפון לבין מכשירי השמיעה ולבצע שיחות עם סאונד איכותי של תדרים וצלילים, מבלי להחזיק כלל את הטלפון ביד. אותה טכנולוגיה פועלת גם במכשיר בצורת מיני מיקרופון, כאשר אותו מיקרופון מחובר אל מכשירי השמיעה בעזרת טכנולוגיית הבלוטות'. טכנולוגיית המיני מיקרופון עוזרת במקרים של רעש רקע כגון ישיבות והרצאות מרובות משתתפים ותורמת לשמיעת הדובר/מרצה באופן ברור וחד.

צפו בכתבת הווידאו בה גלית וייס, קלינאית תקשורת באודיו מדיק מסבירה לאיזה מכשירי שמיעה ניתן לחבר את האביזרים המשלימים ועד כמה הם יכולים לשפר את איכות השמיעה וכל מה שנובע מכך.

פרטים נוספים באתר של אודיו-מדיק

אודיו-מדיק undefined, וואלה! News בשיתוף Family Guide בשיתוף אודיו מדיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully