וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד יחסי הגומלין בין תושבים למועצה מעניקים חוסן קהילתי?

Family Guide בשיתוף מועצה אזורית מטה בנימין, וואלה! News בשיתוף Family Guide בשיתוף מועצה אזורית מטה בנימין

12.7.2018 / 7:34

ביישובי המועצה האזורית מטה בנימין, כל אחד בדרכו המיוחדת, מאפשר להגשים חיים קהילתיים אמיתיים באווירה שיתופית - עם חיי קהילה עשירים ומגוונים. ערבי תרבות וימי גיבוש קהילתיים

פמלי גייד

בקרב משפחות צעירות רבות בישראל מגיע שלב בחיים בו הן מעוניינות לשדרג את איכות החיים, להרחיב את מעגל הנתינה והשותפות ולחפש עבורם ועבור ילדיהם חיים קהילתיים בהם המשפחה הופכת למשפחה מורחבת. חיים שבהם ערבות הדדית היא מושג בעל משמעות אמיתית, חיים של חיבור אמיתי אחד לשני. דבר שניתן למצוא פעמים רבות בישראל בשטחי מועצות אזוריות.

ביישובי המועצה האזורית מטה בנימין, כל אחד בדרכו המיוחדת מאפשר להגשים חיים קהילתיים אמיתיים באווירה שיתופית. כל אחד יכול כמובן לחיות את החיים הפרטיים שלו. אין מדובר בקיבוץ או במושב שיתופי אבל ישנם חיי קהילה עשירים ומגוונים. ערבי תרבות וימי גיבוש קהילתיים, פעילויות משותפות לטובת כל חברי הקהילה ובעיקר תחושה של ביחד.

בחבל בנימין ישנם 45 ישובים מרביתם ישובים קהילתיים. מתוך 45 הישובים ישנם 8 ישובים חילוניים, 6 ישובים מעורבים חילוניים-דתיים ושתי שכונות גדולות חרדיות (תל ציון הצמודה לכוכב יעקב, והקהילה החרדית ביישוב אדם) שאר הישובים הם ישובים דתיים. המשותף לכול היישובים היא ההתגבשות של קהילות קטנות ואיכותיות אשר מקיימות כל אחת בדרכה חיי קהילה עשירים ומגוונים. הקהילות הדתיות והחילוניות כל אחת מהן יוצרת את מרקם החיים המתאים עבורה. את המעטפת הקהילתית שנוצרת בין תושבי היישובים, המועצה האזורית מטה בנימין מספקת מסגרת תומכת אשר מעוגנת ב"אמנת יחסי גומלין - מועצה - ישובים". אמנה זו מסדירה את היחסים בין המועצה ליישובים ובכך מספקת לתושבים כתובת למתן שירותים מוניציפליים-תשתית, תרבות, חינוך וקהילה.

צפו בכתבת הווידאו בה מירי מעוז עובדיה מהמועצה האזורית מטה בנימין, מספרת על הקהילות בשטחי חבל בנימין וכיצד יחסי הגומלין בין התושבים והמועצה מעניקים חוסן קהילתי.

פרטים נוספים באתר המועצה

מועצה אזורית מטה בנימין undefined, וואלה! News בשיתוף Family Guide בשיתוף מועצה אזורית מטה בנימין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully