וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד אדע מהו מכשיר השמיעה הטוב ביותר עבורי?

Family guide בשיתוף אודיו-מדיק, וואלה! News בשיתוף Family guide בשיתוף אודיו-מדיק

27.6.2018 / 7:47

כדי שנוכל ליהנות מיתרונות מכשיר השמיעה חשוב שנתאים אותו לצרכינו, אך בפועל לא תמיד ברור כיצד עושים זאת. לכן חשוב לפנות אל מכון שמיעה מוסמך על מנת להתאים את המכשיר הטוב ביותר עבורך

פמלי גייד

השימוש במכשיר שמיעה לא משפר רק את איכות השמיעה, אלא הרבה מעבר לכך. כדי שנוכל ליהנות מיתרונות מכשיר השמיעה חשוב שנתאים אותו לצרכינו, אך בפועל לא תמיד ברור כיצד עושים זאת. לכן, לאחר קבלת תוצאות בדיקת השמיעה, ובמידה וקלינאית התקשורת ממליצה לכם על שיקום שמיעתי בעזרת מכשירי שמיעה, חשוב לפנות אל מכון שמיעה מוסמך על מנת להתאים את המכשיר הטוב ביותר עבורך. התאמת מכשיר השמיעה ותחזוקתו השוטפת היא תהליך שכולל בתוכו מספר מפגשים ועל כן, כדאי לבחור במכון שמיעה הקרוב לביתכם.

אך לפני שממהרים להתחיל את תהליך התאמת המכשיר, חשוב להתרשם מהצוות המקצועי ולבחון גם את רמת השירות של קלינאיות התקשורת במקום. מכשירי השמיעה החדישים מחזיקים לזמן רב וילוו אתכם תקופה ארוכה, לכן חשוב להקפיד על קבלת מכשירי שמיעה לתקופת ניסיון. בתקופה זו תוכלו לבחון אם אתם שומעים בהם טוב, האם הם נוחים לתפעול, האם הם נוחים באוזן ואפילו אם אתם מרגישים איתם בנוח מבחינה אסתטית.

לאחר התאמת המכשיר, חשוב להגיע למכון השמיעה לבדיקה תקופתית בה קלינאי התקשורת יבדוק את תחזוק מכשיר השמיעה ואם משהו בצרכים שלכם השתנה. לעיתים, קיימת ירידה נוספת בשמיעה ולכן חשוב להקפיד על ביקורים קבועים במכון על מנת לוודא שעוצמת השמע שנבחרה קודם לכן, היא עדיין המתאימה ביותר. בחירת מכשיר השמיעה המתאים ביותר למטופל משתנה בין אדם לאדם ותלויה במספר גורמים: ראשית, חומרת הירידה בשמיעה - סביר להניח כי אנשים ששמיעתם ירדה באופן משמעותי יזדקקו למכשיר בעל עוצמות שמע חזקות יותר (מה שעשוי להשפיע על גודל הרכיבים ). שנית, חשוב להתאים את מכשיר השמיעה לאורח חייו של המטופל ולסביבות השמיעתיות בהן הוא נמצא במהלך שעות היום. שלישית, על המטופל לוודא כי הוא יודע לתפעל באופן עצמאי את מכשיר השמיעה.

צפו בכתבת הווידאו בה מסבירה דנה מירן, קלינאית תקשורת באודיו מדיק, כיצד מתנהל הליך התאמת מכשיר השמיעה וכיצד תדעו מהו המכשיר הטוב ביותר עבורכם.

פרטים נוספים באתר של אודיו-מדיק

אודיו-מדיק undefined, וואלה! News בשיתוף Family guide בשיתוף אודיו-מדיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully