וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד הפשטות: אין צורך להוציא על בגדי הבייסיק הון תועפות

Family Guide בשיתוף חברת Bגוד, וואלה! News בשיתוף Family Guide בשיתוף חברת Bגוד

26.6.2018 / 8:35

כיוון שפריטי הבייסיק משמשים כמעט לכל מטרה - החל מהיום-יום דרך שינה, ספורט ואפילו מתחת לאותה חצאית יוקרתית, לכן צריך שתהיה כמות גדולה של פרטי בייסיק ועדיף כמה שיותר גזרות וצבעים

פמלי גייד

בארון הבגדים של כל אישה וילדה יש היררכיה; בעוד שמלות ערב וחולצות יוקרתיות הן בראש הפירמידה, בגדים כמו טייץ וגופיות הם הבייסיק. כיוון שפריטי הבייסיק משמשים כמעט לכל מטרה - החל מהיום-יום דרך שינה, ספורט ואפילו מתחת לאותה חצאית יוקרתית, לכן צריך שתהיה כמות גדולה של פרטי בייסיק ועדיף כמה שיותר גזרות וצבעים. כיום, כבר ברור שאין צורך להוציא על בגדי הבייסיק הון תועפות וניתן למצוא מגוון רחב של פריטי בייסיק איכותיים ברשתות אופנה.

אדם סעדה מרשת Bגוד אשר מתמחה בהלבשה לכל המשפחה מסביר כי רכישת פרטי בייסיק במחיר נמוך מאפשרת לחדש את הארון לעתים קרובות. אמנם בדים איכותיים מחזיקים לזמן רב, אך תמיד יש צבע, תבנית או דוגמא חדשה שנשים רוצות לרכוש, ואין סיבה שלא. לדוגמא, ברשת Bגוד יש מגוון אינסופי של טייצים, גופיות, גוזיות ועוד. על מדפי הטייץ ניתן למצוא גזרות כמו שורט, 3/4, סקיני ועוד. מחירי הטייץ לילדות נעים בין 10.90 ש"ח לטייץ שורט ועד 22.90 ש"ח לטייץ ארוך ומחירי טייץ לנשים הם החל מ-29.90 שקלים. על קולבי הגופיות ניתן לרכוש 4 גופיות במחיר של 50 שקלים בלבד.

חנויות הרשת משתרעות על פני מאות מטרים ובמחלקות נשים וילדות ניתן למצוא אינספור פריטי בייסיק שונים, הלבשה תחתונה, הנעלה וגם ביגוד אופנתי ואיכותי כמו שמלות ערב לראש הפירמידה בארון.

פרטים נוספים באתר של Bגוד

חברת Bגוד undefined, וואלה! News בשיתוף Family Guide בשיתוף חברת Bגוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully