וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישת משקפי שמש באינטרנט - חיסכון של עשרות אחוזים

Family guide בשיתוף אופטיסטור, וואלה! News בשיתוף Family guide בשיתוף אופטיסטור

26.7.2018 / 6:53

משקפי שמש (או משקפיים בכלל) הם מוצר שקשה לרכוש און-ליין ללא מדידה פיזית, אך נראה שאנשי אופטיסטור פיצחו את הנוסחה באמצעות שילוב של אתר אינטרנט מצוין עם מרכזי תצוגה פיזיים

פמלי גייד

בשנים האחרונות משתנים הרגלי הצריכה שלנו ואנחנו רוכשים יותר ויותר מוצרים באינטרנט. גם בתחום משקפי השמש הממותגים, יותר צרכנים פונים לחפש עסקה משתלמת יותר באינטרנט ומותגים כמו רייבאן, אוקלי או פראדה נמכרים ברשת במחיר נמוך בעשרות אחוזים מהמחיר ברשתות האופטיקה השונות.

הראשונים בארץ לפרוץ את מחסום הרכישה של מוצרי אופטיקה באינטרנט הם אנשי אתר optistore.net המצליח ועושה חיל גם בחו"ל. האתר פועל בארץ ובחו"ל כ-5 שנים וצובר לו קהל גדל והולך של רוכשים בזכות מבחר אדיר של מותגי משקפי שמש וראיה ומחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק. כידוע, משקפי שמש (או משקפיים בכלל) הם מוצר שקשה לרכוש און-ליין ללא מדידה פיזית, אך נראה שאנשי אופטיסטור פיצחו את הנוסחה באמצעות שילוב של אתר אינטרנט מצוין עם מרכזי תצוגה פיזיים. במילים אחרות - אם אתם יודעים איזה דגם אתם מחפשים - תוכלו להזמין אותו מהאתר במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק, ואם אתם מעדיפים למדוד או לבצע בדיקת ראיה - תוכלו להגיע למרכזי התצוגה ולמדוד שם.

המחירים באתר ובמרכזי התצוגה זהים (לאתר שני מרכזי תצוגה גדולים בתל-אביב ובאילת - שם המחיר אף נמוך יותר מאחר ואינו כולל מע"מ). שיטוט באתר מגלה מבחר ענק בקנה מידה עולמי: עשרות אלפי דגמים של משקפי שמש וראיה, לא פחות. שפע מותגים כמו Oliver Ray-Ban, PRADA, Oakley, CELINE ועוד עשרות אחרים מוצגים בפירוט רב. חלקם מהקולקציות החדשות ביותר בעולם ולצידם דגמים קלאסיים שתתקשו למצוא בכל מקום אחר. באופטיסטור מספרים שהמחירים נמוכים באופן גורף לכל המותגים מאחר והתחרות העיקרית של האתר היא מול אתרי אינטרנט בחו"ל ולא מול הרשתות בארץ. מי שמרוויח מהעניין הוא הצרכן הישראלי שיכול למעשה לרכוש מאתר בינלאומי המתנהל כאן, בישראל.

גם אתר אינטרנט - גם מרכזי תצוגה פיזיים

חנות ברשת המשקפיים אופטיסטור. אתר רשמי
חנות ברשת המשקפיים אופטיסטור/אתר רשמי

כאמור, לקהל הישראלי מציעים ב-optistore קונספט ייחודי של מרכזי תצוגה גדולים התומכים באתר האינטרנט. ביקור במרכז התצוגה המרשים של אופטיסטור בתל-אביב מגלה כמה הפתעות מעניינות: האחת, זו ככל הנראה חנות המשקפיים הגדולה בארץ. שתי קומות של אלפי דגמים של משקפי שמש ומשקפי ראיה, כאשר הקומה השנייה מוקדשת כולה למותגי ספורט כמו אוקלי, רודי פרוג'קט או סרנגטי. ההפתעה השנייה היא שכל המחירים במרכז התצוגה זהים לחלוטין למחירים באתר וההפתעה השלישית היא החניה הצמודה ללקוחות. במרכז תל-אביב זה בהחלט עניין שאין להקל בו ראש. מלבד האפשרות למדוד במקום משקפי שמש וראיה, מצאנו במרכז התצוגה 2 חדרי בדיקה מתקדמים למשקפי ראיה ומלאי עדשות מגע שלא היה מבייש יבואן מרכזי.

מרכז המולטיפוקל של אופטיסטור

אחת העובדות המעניינות היא שלמרות שאופטיסטור היא חנות אינטרנטית במהותה, מרכז התצוגה שלה הפך בשנים האחרונות לאחד מהמרכזים המוערכים והמצליחים ביותר למשקפי מולטיפוקל בארץ. באופטיסטור מספרים כי ההצלחה נובעת בזכות מומחיות בעדשות מולטיפוקל מתקדמות (מוסמכים מטעם יצרני המולטיפוקל המתקדמים בעולם כמו צייס ZEISS, רודנשטוק, שמיר, ESSILOR, HOYA ואחרים) - לצד מחירים השומרים על אותה אסטרטגיה של אופטיסטור, כלומר - נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק המקובלים. במרכז מציעים עדשות מולטיפוקל בכל טווחי המחירים , החל מ-490 ש"ח לזוג עדשות מולטיפוקל וכלה במותגים יוקרתיים באלפי שקלים. את כל זה מגבים באופטיסטור באחריות מוחלטת להסתגלות על משקפי המולטיפוקל. בכלל, אחד הנושאים שמצאנו כמרעננים במיוחד באופטיסטור היא תפיסת האחריות. תפיסה שלצערנו עדיין לא מקובלת מספיק בארצנו האהובה.

באופטיסטור מסבירים כי האחריות להצלחה בהתאמת משקפיים ללקוח היא שלהם. פשוט וקל. לכן, לכל המוצרים מוענקת "אחריות מוחלטת להתאמה" כלומר, מלבד אחריות יצרן מקורית למוצר, אתם מקבלים אחריות נוספת והיא אחריות מוחלטת לשביעות רצונכם. בעברית פשוטה: אם התחרטתם מסיבה כלשהי - תוכלו להחזיר בתוך חודש (במולטיפוקל - שלושה חודשים) כל דגם שרכשתם ולקבל החזר כספי מלא. בלי שאלות. באופן מפתיע האחריות הזאת מוענקת גם על משקפי ראיה, וגם על משקפי מולטיפקל למרות שמדובר במוצרים שמיוצרים במיוחד עבור הלקוח באופן אישי. האחריות היא זהה גם אם רכשתם און-ליין באתר וגם אם ביצעתם את הרכישה במרכזי התצוגה. בהחלט סטנדרט שלא מוכר בארץ.

אחד התחביבים הצרכניים המוצדקים שלנו הוא השוואת מחירים. לא תמיד קל לערוך סקר שוק מסודר ולכן אהבנו את העובדה ששיטוט באתר של אופטיסטור מגלה שהמחירים של כל המוצרים, משקפי שמש, עדשות ראיה או עדשות מולטיפוקל - כולם מפורסמים בגאווה וניתנים להשוואה עם כל חנות אחרת.

ואם זה לא מספיק, באופטיסטור מציעים אפליקציה חינמית המאפשרת לכם גישה ישירה לכל מחירי המוצרים בלחיצת כפתור. הסתובבתם בקניון וראיתם בחנות מסוימת משקפי שמש שמצאו חן בעיניכם? האפליקציה תספר לכם תוך שניות מה המחיר של אופטיסטור להשוואה ומיד תוכלו להחליט איפה כדאי לכם לרכוש. כמו שמכנים את זה אצלם: "מודדים היכן שרוצים - רוכשים רק איפה שמשתלם".

לדף המבצעים למשקפי שמש הקליקו כאן

אופטיסטור undefined, וואלה! News בשיתוף Family guide בשיתוף אופטיסטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully