וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינוך לחיים: תלמידי חטיבות הביניים מתנסים בפועל בתעשייה הישראלית

Family guide בשיתוף תעשיידע, וואלה! News בשיתוף Family guide בשיתוף תעשיידע

6.6.2018 / 12:44

מיטל לוי, תלמידת בית ספר היובל בראש העין, אשר השתתפה בתכנית 'יזמות פרימיום' מספרת על החוויה ומסבירה כיצד התכנית סייעה לה לרכוש מיומנויות חשובות לחיים

פמלי גייד

מערכות חינוך בעולם עוסקות יום יום בניסיון להתאים את עצמן למציאות המשתנה שמחוץ לכותלי בית הספר. כדי להתמודד עם האתגר, לא פעם פונה מערכת החינוך לעמותות וארגונים על מנת שהן יספקו עבורן תכניות העשרה שמשתלבות בתכנית הלימודים הבית ספרית. מדובר בתכניות העשרה חדשניות אשר מאפשרות לבתי הספר ולתלמידים בפרט להתמודד עם אתגרי העתיד.

אחת מאותן עמותות היא תעשיידע, אשר בין שלל תכניות ההעשרה שלה ניתן למצוא את תכנית 'יזמות פרימיום' אשר מציעה בין היתר הקניית מיומנויות וכלים המפתחים חשיבה יצירתית ויזמות עסקית כמפתח להצלחה בעתיד. תכנית זו מאפשרת לתלמידי חטיבות הביניים להתנסות בפועל בתעשייה הישראלית דרך שיתוף עם חברה/מפעל מאמץ מהתעשייה הישראלית.

מטרת הקורס היא להפוך רעיון לכדי מוצר עם היתכנות עסקית ולשם כך הקורס שם דגש על רכישת מיומנויות וכלים מעשיים כמו חשיבה יצירתית, פיתוח רעיון עסקי וסקר שוק, תכנון, בדיקת התכנות ועיצוב מוצר ועד בניית תוכנית עסקית ואסטרטגית למוצר. למעשה, התלמידים במהלך הקורס בונים ומתנהלים כמודל של חברה עסקית ולשם כך בכל קורס חברה או מפעל מהתעשייה הישראלית מלווים את ההליך באופן אישי ומספקים ייעוץ מקצועי. החשיפה מקרבת את התלמידים לתעשייה הישראלית ומכינה אותם אל עבר עתיד מבטיח.

בכתבת הווידאו מיטל לוי, תלמידת בית ספר היובל בראש העין, אשר השתתפה בשנה"ל תשע"ח בתכנית 'יזמות פרימיום' מספרת על החוויה ומסבירה כיצד התכנית סייעה לה לרכוש מיומנויות חשובות לחיים. התכנית שעברה מיטל לוותה על ידי נציגים מחברת "דרך ארץ" מפעילת כביש 6, אשר הציגו לתלמידים בעיות אמיתיות עמן מתמודדת החברה והתלמידים מנגד, הציעו פתרונות טכנולוגים מגוונים לפתרון.

הרעיון של החברה שהקימו תלמידי בית הספר היובל, בהובלת מיטל לוי מנכ"לית החברה, עסק בהרחקת בעלי חיים משולי הדרך ובכך סייעו לשמירה על בטיחות הנהגים ועל חייהם של בעלי החיים.

תעשיידע undefined, וואלה! News בשיתוף Family guide בשיתוף תעשיידע
  • עוד באותו נושא:
  • תעשיידע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully