וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישת משקפי שמש, ראיה או עדשות מגע באילת - האם זה משתלם?

Family guide בשיתוף אופטיסטור, Family guide בשיתוף אופטיסטור

11.6.2018 / 7:23

על מנת לבדוק עד כמה ההנחות באילת משמעותיות שאלנו את גיל נתן, מנהל מקצועי מרשת אופטיסטור, הידועה במחירים התחרותיים שלה, האם מדובר באמת בחיסכון משמעותי

פמלי גייד

רבים מאיתנו פוקדים את אילת מדי שנה לחופשה. מלונות, צלילות, מסיבות ומה לא. בשנים האחרונות תפסה אילת את מקומה גם כמעצמת שופינג בזכות הפטור ממע"מ. רבים גודשים את קניון "מול הים" ואת חנויות הטיילת, במטרה לרכוש מוצרים ללא מע"מ. הנתונים מספרים כי חלק גדל והולך מקהל הנופשים רואה בשופינג באילת את אחד המרכיבים העיקריים בחופשתו בעיר. מסתבר כי בתחומים רבים, כמו הלבשה, הנעלה ובעיקר סלולר, רבים ממתינים עם הקניות לאילת תוך חסכון של מאות שקלים ביחס למחירים הרגילים במרכז הארץ.

שוק משקפי השמש והראיה מציע גם הוא הזדמנויות באילת. שפע מותגים מוצע בחנויות המשקפיים בעיר, לעתים תוך חסכון של מאות שקלים ביחס למחירם הרגיל במרכז הארץ, וכמובן, ככל שהמותג בו אתם מעוניינים יקר יותר - כך החיסכון שברכישתו באילת יהיה גדול יותר. במילים אחרות, מה שהבין עם ישראל היטב בשוק הסלולר - הוא בהחלט מבין גם בשוק משקפי השמש והראיה. תחום משקפי הראיה באילת, הופך גם הוא מעניין יותר ויותר. רבים רוכשים היום משקפי ראיה יקרים כמו משקפי מולטיפוקל או משקפי שמש עם עדשות אופטיות בעלות מרשם. רכישה של מוצרים אלה באילת עשויה לחסוך מאות שקלים. לא פחות.

תחום מעניין נוסף הוא עדשות המגע. מרכיבי עדשות המגע יודעים כמה עשויה לעלות עסקה שנתית של עדשות מגע. מדובר בעסקה הכוללת מספר רב של קופסאות עדשות מגע היכולה להגיע לאלפי שקלים (תלוי במותג העדשות). רכישה באילת יכולה להיות גם במקרה זה חסכון משמעותי.

על מנת לבדוק עד כמה ההנחות משמעותיות שאלנו את גיל נתן, מנהל מקצועי מרשת אופטיסטור הידועה במחירים התחרותיים שלה, האם מדובר באמת בחיסכון משמעותי?

"קנייה באילת אכן יכולה לחסוך בעלויות. כך למשל, אתם יכולים למצוא שמשקפי שמש של רייבאן Ray-Ban מדגם RB4165 העולות באופטיסטור סניף תל-אביב (ובאתר האינטרנט) שלנו- 460 ש"ח, יעלו באופטיסטור אילת 394 ש"ח. משקפיים יקרים יותר של ג'ורג'יו ארמני העולות בתל-אביב ובאתר 1033 ש"ח, יעלו באילת 833 ש"ח בלבד. במשקפי מולטיפוקל יוקרתיים עם עדשות צייס למשל, החיסכון עשוי להגיע לכ-700 שקלים ומעלה"

ההנחה כאמור, תלויה במחיר המקורי של המוצר, כאשר ככל שהמחיר יקר יותר - כך תיהנו מחיסכון גבוה יותר. רכישה משפחתית מרוכזת של מספר משקפי שמש או ראיה יכולה להגיע לחסכון של מעל אלף שקלים למשפחה.

גיל נתן מאופטיסטור מוסיף כי בנוסף להנחה, חשוב לרכוש בחנות המסוגלת להעניק שירות ואחריות למשקפיים גם במרכז הארץ במקרה הצורך. בנוסף, במקרה בו אתם יודעים בדיוק איזה מותג של משקפי שמש אתם רוצים, או אילו עדשות מגע אתם מעוניינים לרכוש - מומלץ לברר מראש עם החנות שהמוצר נמצא במלאי וממתין עבורכם.

צפו בכתבת הווידאו בה גיל נתן, מנהל מקצועי באופטיסטור, מסביר עד כמה ניתן לחסוך ומה הם הדגמים הכי חמים לקיץ הקרוב - לא רק באילת!

לדף המבצעים למשקפי שמש באילת הקליקו כאן

אופטיסטור undefined, Family guide בשיתוף אופטיסטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully