וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי לקדם את המשק והכלכלה חייבים לקדם את החינוך הטכנולוגי

Family Guide בשיתוף תעשיידע, Family Guide בשיתוף תעשיידע

13.6.2018 / 7:35

שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, מסביר על מצב התעשייה כיום, מדוע חינוך הוא המפתח להצלחה עתידית וכיצד ניתן לעשות זאת כבר בהווה

פמלי גייד

בשנים האחרונות התעשייה הישראלית עומדת בפני שינויים מרחיקי לכת. מצד אחד, אנחנו שומעים על הצלחות רבות-בעיקר משוק ההייטק. אך מצד שני, קיימת סכנה של ממש כי חברות ומפעלים רבים יעבירו את הייצור שלהם לחו"ל. כדי להתמודד עם המצב יש לבנות תכנית סדורה אשר בבסיסה עומד חינוך טכנולוגי מתקדם.

כדי לקדם את המשק והכלכלה המקומית, יש לעודד סינרגיה ושיתופי פעולה בין התעשייה הישראלית לבין מערכות החינוך וההכשרה בישראל. שיתופי פעולה אלה יבטיחו כי דור העתיד יצטייד כבר היום במיומנויות כמו חשיבה יצירתית ויזמות עסקית וטכנולוגית שיובילו לחדשנות ושגשוג-אישי וחברתי.

אחת מאותן מערכות חינוך מתקדמות היא עמותת תעשיידע אשר שמה לעצמה כמטרה לעודד מוטיבציה בקרב בני הנוער ללמוד לימודים טכנולוגיים ולהוביל ערכים, תרבות עבודה והזדהות עם התעשייה הישראלית. עמותת תעשיידע מקדמת את תחום החינוך הטכנולוגי דרך הקניית ידע עיוני ומעשי אשר באים לידי ביטוי בשיתופי פעולה עם חברות מובילות במשק הישראלי. חשוב לציין כי למטבע יש שני צדדים - נכון שהילדים נהנים, חווים ולומדים את מקצועות העתיד, אך גם החברות הישראליות אשר משתפות פעולה עם מגוון התכניות נהנות מחיזוק התדמית העסקית ובונות קשר משמעותי עם החברה והתעשייה הישראלית בפרט. בכתבת הווידאו שוחחנו עם שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים על מצב התעשייה כיום, מדוע חינוך הוא המפתח להצלחה עתידית וכיצד ניתן לעשות זאת כבר בהווה.

פרטים נוספים באתר של תעשיידע

תעשיידע undefined, Family Guide בשיתוף תעשיידע
  • עוד באותו נושא:
  • תעשיידע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully