וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מעצירות כרונית? הטיפול המדויק שיעזור לכם להפסיק לסבול

Family Guide בשיתוף איריס גייר אירידולוגית בינ"ל נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל, Family Guide בשיתוף איריס גייר אירידולוגית בינ"ל נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל

1.7.2018 / 7:24

עצירות כרונית היא בעיה בריאותית שכיחה מאד בעולם וגם בישראל והיא גורמת לכאבי בטן, נפיחות, גזים ,עייפות והרגשת כבדות ולמגוון מחלות נוספות. אבחון אירידולוגי מדויק יכול לפתור את הבעיה

פמלי גייד

עצירות כרונית היא בעיה בריאותית קשה ושכיחה מאד בישראל. זו בעיה שפוגעת בבריאות שלנו, במראה החיצוני שלנו, בהרגשה שלנו ובאופן כללי באיכות החיים שלנו. במצב של עצירות כרונית הגוף מתמלא בפסולת שלא מתפנה כראוי מן הגוף, הפסולת הזו נרקבת במעיים וגורמת לכאבי בטן, נפיחות, גזים כמו כן הפסולת הרקובה הזו מתחילה להזין את הגוף שלנו ברעלים שמגיעים לכל איברי הגוף דרך מחזור הדם, הרעלים האלה יכולים לגרום להתפתחות של מגוון רחב של מחלות, כאבים כרוניים באזורים שונים בגוף, תהליכים דלקתיים, עייפות ותשישות אלרגיות, מגרנות ועוד... לכל אלה לעיתים קרובות מתווספת עלייה במשקל.

התהליכים האלה לא רק פוגעים בתחושתנו בטווח הקצר, הם גם עלולים להצטבר ולהעלות סיכון למחלות ממאירות. הטיפול השכיח ביותר לתופעת העצירות הוא לקיחת חומרים משלשלים כאלה ואחרים, אבל חשוב לדעת כי חומרים משלשלים אינם פותרים את הבעיה, הם עוזרים רק באופן זמני. שימוש ממושך במשלשלים גורם להתמכרות לתרופות אלו גם אם הן נראות טבעיות ועם הזמן יש צורך לקחתם במינון גבוה יותר עד שהן אינן עוזרות כלל. שימוש ממושך יכול גם לגרום לבעיית מעי עצל ובעיית העצירות רק הולכת ומחמירה.

איריס גייר, נציגת האיגוד העולמי לאירידולוגיה IIPA בישראל מסבירה כי בעזרת אבחון באירידיולוגיה, המבוסס על פענוח סימנים המופיעים בגלגל העין ובלובן העין, ניתן לזהות את המקור לבעיית העצירות ולהתאים טיפול ממוקד להחלמה שייתן מענה אמתי לבעיה.

איתור שורש הבעיה והטיפול היסודי והטבעי בו מבטיחים מערכת עיכול בריאה לשנים ארוכות, ללא עצירות כרונית וללא כל המחלות הנלוות.


לפרטים נוספים על טיפול נכון ויעיל לבעיית העצירות ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר, Family Guide בשיתוף איריס גייר אירידולוגית בינ"ל נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully