וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישת פריטי בייסיק והלבשה תחתונה לא חייבת לרושש אתכם

Family guide בשיתוף חברת Bגוד, Family guide בשיתוף חברת Bגוד

6.6.2018 / 6:37

בזכות רשת Bגוד כל המשפחה יכולה להרשות לעצמה סל קניות גדול במיוחד ובמחיר נוח במיוחד, ולהוזיל את הסל במאות שקלים בכל רכישה - בלי שזה יבוא על חשבון האיכות

פמלי גייד

רכישת בגדים חדשים עבור כל המשפחה עלולה להפוך לעתים למשימה לא פשוטה - עוברים בין עשרות חנויות ומחפשים לכל אחד את הבגדים שלו, הילדים מאבדים סבלנות ובסוף מגלים כי מה שקנינו בחנות אחת זול יותר בחנות אחרת. כל זה מורגש אף יותר כאשר מחפשים לרכוש כמות של פריטי בייסיק והלבשה תחתונה.

בשנים האחרונות, נפתחו בישראל יותר ויותר חנויות בסגנון האאוטלט האמריקאי שיש בהן הכל ולכל המשפחה ובמחירים נמוכים בצורה משמעותית. אדם סעדה סמנכ"ל שיווק, רשת Bגוד אשר מתמחה באופנה לכל המשפחה, מסביר כי השינוי בתפיסה נובע מההכרה בתרבות הצריכה העכשווית ומצרכי המשפחה הישראלית בפרט.

חברת Bגוד אשר קיימת משנת 1997 היא אחת הראשונות בארץ להוביל את השינוי הזה. חנויות הרשת משתרעות על פני מאות מטרים ומחולקות לקטגוריות: החל מאופנת נשים וגברים, ילדים, תינוקות ועד אקססוריז הלבשה תחתונה ומחלקת הנעלה. בכל הקשור לפרטי בייסיק והלבשה תחתונה, משפחה יכולה להרשות לעצמה סל קניות גדול במיוחד ובמחיר נוח במיוחד שיכול להוזיל את הסל במאות שקלים בכל רכישה. המחיר אינו בא על חשבון האיכות ופרטי לבוש כמו גופיות, גוזיות, תחתונים, גרביים ועוד מגיעים במבחר דגמים ועיצובים עכשוויים בקו עיצובי נקי ושמח-כיאה למשפחה שחוסכת זמן וכסף.

פרטים נוספים באתר הרשמי

חברת Bגוד undefined, Family guide בשיתוף חברת Bגוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully