וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - ככה החלמתי מכאבי התופת! סיפור אישי

Family Guide בשיתוף איריס גייר אירידולוגית בינ"ל נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל, Family Guide בשיתוף איריס גייר אירידולוגית בינ"ל נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל

25.7.2018 / 7:42

פיברומיאלגיה היא מחלה הפוגעת בשרירים וברקמות התסמינים הם כאבי תופת בשרירים חולשה ותשישות. צפו בסיפורה המרגש של רותי שהחלימה מפיברומיאלגיה בעזרת אבחון אירידולוגי בגלגל העין

family Guide בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

במשך עשר שנים חייה של רותי לא היו חיים. כאבים מפושטים בכל הגוף, עייפות כרונית, חוסר אנרגיה, חוסר יכולת לתפקד, לעבוד, להתאמן... אחרי ארבע שנים, כשאובחנה כחולת "פיברומיאלגיה", היא הבינה למה .

פיברומיאלגיה המוכרת גם בשמה דאבת השרירים פוגעת בשרירים וברקמות המחברות אותם לעצמות- מה שמתורגם לכאבי תופת. רותי מעידה כי "מעבר לכאב הבלתי נסבל, התחושה הייתה שלרפואה הקונבנציונאלית אין פתרון מה שגורם בסופו של תהליך ארוך של בדיקות לתסכול גדול.

הטיפול הרפואי כולל שימוש בתרופות נוגדות כאב שחלקן הוא תרופות נוגדות דיכאון, הן מפחיתות את הכאב אך בסופו של דבר מחלישות את הכבד ומחמירות את הבעיה.בנוסף, הכדורים גורמים לטשטוש ופוגעים בתפקוד.

איריס גייר נציגת האיגוד העולמי לאירידולוגיה IIPA בישראל מסבירה כי בעזרת אבחון אירידיולוגיה (אבחון בגלגל העין) המבוסס על פענוח סימנים המופיעים בגלגל העין ובלובן העין ניתן לגלות ולהבין את מקור הבעיה. ולהתאים תכנית טיפולים אישית להחלמה.

הפיברומיאלגיה אצל רותי נבעה מחומציות יתר באיברים הפנימיים וקנדידה. צפו בעדותה המרגשת של רותי שמספרת איך האבחון והטיפול שינו את חייה-זמן קצר לאחר האבחון היא כבר חשה בשיפור משמעותי ותוך שנה חזרה לתפקוד מלא, לחיים בריאים ופעילים.

חשוב להבין! צריך לזהות את המקור לכאב על מנת להירפא!

למידע נוסף על טיפול בפיברומיאלגיה בעזרת אבחון בגלגל עין ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר, Family Guide בשיתוף איריס גייר אירידולוגית בינ"ל נציגת האיגוד העולמי IIPA בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully