וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אפשר לרכוש בגדי ילדים במחירים שיתלבשו לכם טוב?

30.5.2018 / 8:58

רשת Bגוד שמה לעצמה כמטרה להיות "בית הביגוד לכל המשפחה" וכפועל יוצא מכך המחירים בהתאם. הרשת הבינה כי התנאים השתנו היום ואנשים הם בעלי תודעה צרכנית ואין סיבה אמיתית לגבות מחירים גבוהים עבור בגדי בייסיק - במיוחד לילדים

פמלי גייד

הילדים מלכלכים בלי הפסקה את הבגדים? הם מתווכחים אתכם שאין להם מה ללבוש? טוענים שהבגדים היפים לא נוחים להם? אם עניתם כן לאחת השאלות, למרות שסביר להניח שעניתם כן לשלושתן, כנראה שגם הילדים שלכם צריכים יותר בגדים. אבל רגע! לפני שאתם מתחילים להריץ את הסכומים בראש נספר לכם כי כיום ניתן לרכוש בגדי ילדים במחירים שיתלבשו לכם טוב.

אדם סעדה, סמנכ"ל שיווק ברשת Bגוד אשר מתמחה באופנה לכל המשפחה, מסביר כי בגדי הילדים של היום הם בגדים אפנתיים ומעוצבים עם דגש על נוחות ומראה קליל וזורם. כמו כן, מבחר גדול של בגדים צבעוניים וכיפיים הופך את משימת ההתלבשות בבוקר לפשוטה יותר. ברגע שיש לילדים את זכות הבחירה והם לוקחים חלק בפעיל הם נוטים לשתף פעולה ולהתלבש בכיף ובסטייל שלהם. מבחינת מחיר, אדם סעדה מספר כי רשת Bגוד שמה לעצמה כמטרה להיות "בית הביגוד לכל המשפחה" וכפועל יוצא מכך המחירים בהתאם. הרשת הבינה כי התנאים השתנו היום ואנשים הם בעלי תודעה צרכנית ואין סיבה אמיתית לגבות מחירים גבוהים עבור בגדי בייסיק-במיוחד לילדים. הבגדים הם באיכות גבוהה, מיוצרים מ-100% כותנה ומגיעים בעיצובים אופנתיים ועכשוויים.

למשל, טישרט בנים לבנה עם הדפס תעלה 19.90 שקלים, מכנס משלים יעלה 29.90 שקלים ושמלת ילדות עם מגוון פטרנים והדפסים כיפיים תעלה 19.90 שקלים בלבד. כל העיצובים שמים דגש על שמחת חיים, סגנון ונוחות ויתרון נוסף הוא שניתן למצוא ברחבי החנויות בגדים גם להורים ותינוקות ולחסוך ברכישה אחת מאות שקלים.

פרטים נוספים באתר הרשמי

חברת Bגוד undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully