וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן תוכלו להשיג וילה יוקרתית במחיר של דירת 4 חדרים

17.5.2018 / 12:46

המחירים הגבוהים הוקמו בשנים האחרונות פרויקטים חדשים הממוקמים בסמוך למרכזי הערים הגדולות. שם ניתן פעמים רבות למצוא דירות של 5,6 חדרים ואפילו וילות במחיר של דירת 4 חדרים במודיעין. ניקח לדוגמא את הישוב בנעלה

פמלי גייד

מחירי הדירות בארץ נמצאים במגמת עלייה מתמדת ומניעים צעירים רבים ומשפחות, למצוא אלטרנטיבות למגורים מחוץ למרכזי הערים הגדולות. הבעיה? גם ערים כמו מודיעין הפכו להיות יקרות מאוד עבור זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים. מחיר ממוצע של דירת 4 חדרים במודיעין הוא כבר למעלה מ-2,200,000 שקלים ולכן אחד הפתרונות לדיור בר השגה הוא מגורים קרובים לערים האטרקטיביות במרחק נסיעה קצר המאפשר ליהנות מכל היתרונות של העיר הגדולה. בעקבות המחירים הגבוהים הוקמו בשנים האחרונות פרויקטים חדשים הממוקמים בסמוך למרכזי הערים הגדולות. שם ניתן פעמים רבות למצוא דירות של 5,6 חדרים ואפילו וילות במחיר של דירת 4 חדרים במודיעין.

ניקח לדוגמא את הישוב בנעלה אשר ממוקם בשטחה של המועצה האזורית מטה בנימין. בישוב זה קיימות דירות בנות 4-7 חדרים וגם ווילות פרטיות על שטחים ענקיים הבנויות בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ במחירים שמתחילים ב-1,350,000 שקלים לדירות 4 חדרים עד ל- 2,700,000 ש"ח לווילות הפרטיות. הפרויקט בנעלה הוא אחד הפרויקטים המרכזיים בחבל בנימין והוא נמצא במרחק עשר דקות נסיעה בלבד מאזור מודיעין. מערכת הכבישים המפותחת מאפשרת להגיע לכל מרכזי התעסוקה הנדרשים, כולל במרכז הארץ. לתושבי האזור יש גישה לכבישים המרכזיים, 1, 6, 443 ו-431. מדובר בישוב חילוני שעתיד לאכלס כ-450 משפחות, מה שמקנה לו אופי קהילתי, צעיר וליברלי.

ביישוב ניתן למצוא גנים ציבוריים, תשתיות ציבוריות מתקדמות, מעונות יום, גני ילדים וצהרונים, בתי ספר ופעילות קהילתית ענפה. צפו בכתבת הוידאו בה הראל באסל, החברה לפיתוח מטה בנימין מספר על היישוב נעלה ומפרט על הפרויקטים השונים שמאפשרים לקבל וילה בנעלה במחיר של דירת חמישה חדרים במודיעין.

פרטים נוספים באתר הרשמי

החברה לפיתוח מטה בנימין undefined
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully