וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרינה המסוכנת שנפלטת מכיריים אינדוקציה: סיבה נוספת להשתמש בכיריים מגז

Family guide בשיתוף אמישראגז, Family guide בשיתוף אמישראגז

28.5.2019 / 12:15

לא רבים יודעים שלא מומלץ לעמוד ליד הכיריים בעת שהן פועלות יותר מ-30 דקות ביום - זמן קצר מאוד כשמדובר בטיגון ובישול. לכן, השימוש בכיריים גז שהחיבור שלהן לחשמל מסתכם במצת האלקטרוני (וגם בו אין חובה להשתמש) הוא בטוח יותר

פמלי גייד

המודעות לפליטת קרינה של מוצרי חשמל בבית ובמטבח בפרט עלתה באופן משמעותי בשנים האחרונות ולא סתם אנשים רבים בוחרים לוותר על הנוחות של המיקרוגל שפולט בין 500-600 מילי-גאוס (גאוס = יחידת מידה של יחידות cgs למדידת שדה מגנטי). אך לא הרבה מודעים לעובדה כי כיריים מסוג אינדוקציה גם כן פולטות קרינה מסוכנת שנעה סביב 30-40 מילי-גאוס (תלוי בדגם) ולכן לא מומלץ לעמוד לידן בעת שהן פועלות יותר מ- 30 דקות ביום - זמן קצר מאוד כשמדובר בטיגון ובישול.

לכן, השימוש בכיריים גז שהחיבור שלהן לחשמל מסתכם במצת האלקטרוני (וגם בו אין חובה להשתמש) הוא בטוח יותר. מלבד ההיבט הבריאותי, כיריים של גז מפזרות טוב יותר את החום ומאפשרות שליטה מלאה בעוצמת החום - מה שמבטיח בישול איכותי ומדויק יותר. לא סתם השפים משתמשים אך ורק בכיריים גז.

בנוסף, העיצוב והנדסת האנוש של כיריים גז מאפשר לבשלעם סירים כבדים יותר או להקפיץ על ווק מבלי חשש שמשטח העבודה יפגע. סיבה חשובה נוספת הקשורה לבטיחות היא שבכיריים אינדוקציה לא תמיד רואים/שמים לב כי למרות שסיימנו לבשל המשטח עדיין לוהט ועלולים לקבל כוויה חמורה.

פרטים נוספים באתר הרשמי

אמישראגז undefined, Family guide בשיתוף אמישראגז
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully