וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לקנות בגדי תינוקות בכמויות - בלי לבכות

16.5.2018 / 8:11

ניתן לחסוך עשרות עד מאות שקלים ולהבטיח כי התינוק ימשיך להחליף בגדים בקצב ומבלי שנצטרך להפעיל את מכונת הכביסה כל יום כל היום

פמלי גייד

אם התינוק שלכן צוחק ולא ברור לכן למה, זה כנראה כי הוא שמע שלנשים יש יותר מדי בגדים. כן, כמות הבגדים שהבייבי שלנו מחליף בכל יום לא הייתה מביישת את ליידי גאגא בהופעה, אבל זה לא אומר שהוצאות הביגוד שלהם צריכות לעלות כמו כרטיס להופעה שלה.

אדם סעדה סמנכ"ל שיווק ברשת Bגוד אשר מתמחה באופנה לכל המשפחה, מסביר כי מלבד קצב החלפת הבגדים היומית גם קצב הגדילה, בעיקר בשנה הראשונה, מחייב לרכוש בגדים לעתים תכופות. בניגוד לעבר, הורים רבים מעדיפים לרכוש עבור כל תינוק בגדים חדשים ולא לקבל בגדי יד שנייה, או להעביר מאח לאח. גם ניתן להבין מדוע, מלבד התחושה שהכול חדש, בגדים רבים איכותיים ככל שיהיו, מאבדים מהגמישות והרכות אחרי מאות פליטות, כביסות ומכונות ייבוש.

כמו כן, גם בקרב תינוקות האופנה משתנה וההורים של היום רוצים שהתינוק יהיה חמוד ואופנתי בבגדים חדשים. אך כפי שציינו, ההוצאה הכספית עלולה להיות גדולה ולכן חשוב למצוא פתרונות. הורים רבים עברו כיום להזמין ברשת, לוקח לזה לפעמים זמן להגיע ולא תמיד זה נראה ומרגיש כמו שחשבנו אבל זה חוסך. אדם סעדה מסביר כי בניגוד לדעה הרווחת ניתן כיום להשיג בארץ בגדי תינוקות איכותיים המיוצרים מ-100% כותנה. למשל, ניתן לרכוש בחנויות הרשת בגד גוף בייסיק עם איורים אופנתיים ב-6.90 שקלים! מכנס ג'ינס ב-39.90, חליפת תינוק ב-29.90 ועוד. קנייה שכזאת יכולה לחסוך עשרות עד מאות שקלים ולהבטיח כי התינוק ימשיך להחליף בגדים בקצב ומבלי שנצטרך להפעיל את מכונת הכביסה כל יום כל היום.

פרטים נוספים באתר של Bגוד

חברת Bגוד undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully