וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור אישי: הטיפול שהציל אותי מחיים עם מיגרנות משתקות

9.5.2018 / 7:56

מה הוא אבחון בגלגל העין (אירידיולוגיה) והאם הוא יכול לסייע לנו להחלים ממיגרנות? צפו בעדותו של מושיק ארביב שמספר כיצד האבחון האירידולוגי המדוייק של איריס גייר עזר לו להחלים מהמיגרנה ולחזור לחיים

פמלי גייד

מה הוא אבחון בגלגל העין (אירידיולוגיה) והאם הוא יכול לסייע לנו להחלים ממיגרנות? אם תשאלו את מושיק ארביב שסבל ממיגרנות במשך 17 שנים התשובה תהיה חד משמעית.

לאורך השנים, מושיק עבר אינספור בדיקות וטיפולים ברפואה הקונבנציונלית והאלטרנטיבית ללא תוצאות. הוא מעיד כי במשך ימים ארוכים הוא לא היה יוצא מהמיטה ובקושי מסוגל לפתוח את עיניו, דבר שאנשים רבים שסובלים ממיגרנה יכולים להזדהות אתו.

מיגרנות או כאבי הראש חזקים מלווים פעמים רבות ברגישות לאור, כאבי עיניים, נימול בידיים וברגליים ושמיעת צלצולים.
איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה, מסבירה כי מדובר באבחון שאינו פולשני וללא כאב ונעשה באמצעות מצלמה ומיקרוסקופ מתקדמים לצילום תמונות העיניים פיענוח הסימנים השונים המופיעים הן בגלגל העין והן בחלק הלבן שמסביבו מאפשר לזהות במדויק את מקור הבעיה ולהתאים תכנית טיפולים אישית להחלמה. האירידולוגיה מבוססת על מחקרים מדעיים-קליניים ומאפשר לאבחן ולפתור מגוון רחב של בעיות בריאות ומחלות.

האבחון האירידולוגי שעבר מושיק חשף כי המיגרנה נובעת מהצטברות של רעלים בכבד מלווה בחוסר איזון בקטריאלי חמור במערכת העיכול שגרם להתפרצות של פטריית קנדידה ולבעיה בתפקודי הכבד וזה היה המקור להתקפי המיגרנה החזקים.

צפו בעדותו של מושיק ארביב שמספר כיצד האבחון האירידולוגי המדוייק של איריס גייר עזר לו להחלים מהמיגרנה ולחזור לחיים .

לפרטים נוספים על טיפול במיגרנות בעזרת אירידולוגיה ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully